امیرحسین صادقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

صحبت‌ها و برنامه‌های سعادتمند امیدوارکننده بود/ باید از تیم جدید مدیریتی استقلال حمایت کنیم/ چه ایرادی دارد لیگ دو یا سه‌ماه دیرتر برگزار شود؟

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۵:۲۴:۰۹
کد خبر: ۹۸۷۵۴۷
صحبت‌ها و برنامه‌های سعادتمند امیدوارکننده بود/ باید از تیم جدید مدیریتی استقلال حمایت کنیم/ چه ایرادی دارد لیگ دو یا سه‌ماه دیرتر برگزار شود؟
مدافع اسبق استقلال گفت: اگر در همین چند روز آینده سعادتمند مرحله نخست برنامه‌هایش را اجرا کند صددرصد می‌تواند استقلال را به روزهای خوب خود برگرداند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیرحسین صادقی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره جلسه روز گذشته  و دیدار با مدیرعامل جدید به خبرنگار برنا گفت: بنده با آقای سعادتمند آشنایی خاصی نداشتم اما اجازه بدهید در همین ابتدا از او تشکر کنم که از پیشکسوتان و بزرگان دعوت و شرایط باشگاه و برنامه‌هایش را برای آنها شرح می‌دهد. صحبت‌های بسیار پرباری داشت و چیزهایی از او شنیدم که بسیار امیدوار شدم.

وی افزود: سعادتمند کارنامه مدیریتی بسیار خوبی دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند. چند مرحله از برنامه‌هایش را شرح داد و شک نکنید اگر در همین چند روز آینده مرحله نخست برنامه‌هایش را اجرا کند صددرصد می‌تواند استقلال را به روزهای خوب خود برگرداند و با همه وجود در کنار هواداران از او حمایت می‌کنیم‌ تا استقلال بتواند مانند همیشه سرافراز باشد.

مدافع اسبق استقلال و تیم ملی درباره موضوع ادامه رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد:  من سمت اجرایی ندارم که بخواهم درباره این مسئله صحبت کنم. آنچه مشخص است این است که کشور ما و سایر کشورهای دنیا درگیر این ویروس کرونا شده‌اند و باید ببینیم اتفاقات آینده چگونه رخ خواهد داد. به هر حال ما زیر مجموعه فیفا و afc هستیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم آنها چه تصمیماتی برای ادامه لیگ‌های دیگر اتخاذ می‌کنند.

صادقی گفت: به هرحال این مشکلاتی که ما با آن دست به گریبان هستیم در سایر کشورها نیز وجود دارد. اوت دستی را در همه جا با دست پرتاب می‌کنند و در ایران نیز با دست پرتاب می‌کنند و باید دید آنها چگونه می‌خواهند این فصل را به پایان برسانند. ما بازی‌های بزرگتر از المپیک نداریم که به تعویق افتاده و به نظر من هیچ ایرادی ندارد یک، دو یا سه ماه ادامه مسابقات لیگ برتر را دیرتر برگزار کنیم. ضمن این که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز در پیش است و چهار نماینده از جمله استقلال را در آنجا داریم که امیدوارم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

نظر شما