میلاد عارفی مقام در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ادامه پیدا کردن لیگ بعید است/ ۵۰ درصد قراردادم را دریافت کردم/ تابع نظر فدراسیون و ستاد پیشگیری با کرونا هستیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۰۴:۵۶
کد خبر: ۹۸۷۹۹۵
ادامه پیدا کردن لیگ بعید است/ ۵۰ درصد قراردادم را دریافت کردم/ تابع نظر فدراسیون و ستاد پیشگیری با کرونا هستیم
عضو تیم‌ ملی ووشو ایران گفت: در حال حاضر سیر کرونا نزولی نیست، اگر این روند ادامه دار باشد من بعید می‌دانم بتوان لیگ را ادامه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میلاد عارفی مقام، عضو تیم‌ ملی ووشو درباره آخرین وضعیت اردوهای تیم‌ملی با وجود شیوع ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: متاسفانه همانطور که در جریان هستید با وضعیتی که پیش آمد اردوها و مسابقات ووشو هم تعطیل شد. اما در این مدت برای اینکه آمادگی جسمانی خودمان را از دست ندهیم در خانه تا جایی که امکان پذیر باشد تمرینات‌مان را  زیر نظر کادرفنی و برنامه‌هایی که دادند پیگیری می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ پس از پایان ماه مبارک رمضان موافق هستید یا خیر؟ گفت: همه چیز بستگی به شرایط سلامت کشور دارد. در حال حاضر سیر کرونا نزولی نیست اگر این روند ادامه دار باشد من بعید می‌دانم بتوان لیگ را ادامه داد. اما اگر شیوع این ویروس سیر نزولی پیدا کند قطعا با راهکارهای متفاوت مانند برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران می‌ توان بازی‌های لیگ را به پایان رساند. همه ما تابع نظر فدراسیون و ستاد پیشگیری با کرونا هستیم که فعلا هم چیزی مشخص نیست.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی در مورد آینده ووشو با توجه به تغییری مدیریتی آن عنوان کرد: به نظرم در زمان حضور علی نژاد ووشو روزهای طلایی را سپری کرد و او تنها مدیری بود که موفق شد ووشو ایران را به این سطح دنیا برساند. به همین جهت امیدوارم مدیر بعدی هم که قرار است سکان هدایت فدراسیون را بر دست بگیرد شایستگی‌های علی نژاد را داشته باشد تا همین روند را به خوبی ادامه دهیم.

بازیکن تیم پاس ناجا در خصوص وضعیت قرارداد باشگاه و پرداخت دستمزدهایشان توضیح داد: در حال حاضر همه بلاتکلیف هستیم چون نه اردویی است و نه مسابقه‌ای برگزار می‎شود. پاس تا به امروز حدود 50 تا 60 درصد دستمزدهای ما را پرداخت کرده ولی سایر تیم‌ها فکر می‌کنم همین کار را هم انجام ندادند. امیدوارم هرچه سریعتر با پشت سر گذاشتن کرونا به روال عادی‌مان برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز