در پنجمین نشست سال ۱۳۹۹ ستاد مقابله با کرونا صورت گرفت؛

شرایط پیش رو ورزش کشور بررسی شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۵:۰۸
کد خبر: ۹۸۸۰۵۴
شرایط پیش رو ورزش کشور بررسی شد
پنجمین نشست سال ۱۳۹۹ ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور مدیران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پنجمین نشست سال ۱۳۹۹ ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور مدیران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد. 

در این نشست که ظهر امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر علی ماهر جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، دکتر محمد حسین پورغریب، معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران و مشاور فدراسیون پزشکی ورزشی، افشین داوری، مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در کمیته ملی المپیک و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش حضور داشتند.

در این نشست پس از آنکه دکتر خلیایان طی سخنانی، اقدامات انجام شده ضد کرونا در سطح کشور بویژه در جامعه ورزش را مهم توصیف کرد. نمایندگان وزارت بهداشت گزارشی از آخرین شرایط کشور ارائه دادند و افشین داوری ضمن بیان بخشی از دغدغه‌های باشگاه داران از پیگیری‌ها و تلاش‌های وزارت ورزش برای حمایت از باشگاهداران خبر داد.

همچنین پیمان فخری طی سخنانی ضمن  تقدیر از تلاش‌های خادمان سلامت کشور، اولویت کنونی را قطع زنجیره انتقال دانست و ابراز امیدواری کرد قهرمانان وررش کشور همچنان در خانه ورزش کنند.

وی تصریح کرد: اولویت کمیته ملی المپیک سلامت قهرمانان وررش کشور است.

همچنین دکتر فرهاد مرادی دبیر ستاد مقابله با کرونا در ورزش گزارشی از عملکرد این ستاد بیان کرد و اعضای ستاد ضمن بررسی آخرین آمارها و وضعیت این بیماری درباره شرایط پیش رو برای ورزش کشور به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز