بهمن محمدرضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دوره‌های مربیگری را به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم/ در فکر راه‌اندازی اسکیت TV هستیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۱۹:۱۰
کد خبر: ۹۸۸۰۷۸
دوره‌های مربیگری را به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم/ در فکر راه‌اندازی اسکیت TV هستیم
رییس فدراسیون اسکیت گفت: در حال حاضر روی بحث آموزش آنلاین دوره‌های مربیگری کار می‌کنیم تا شرکت‌کنندگان حداقل دروس تئوری را از طریق شبکه‌های مجازی به صورت آنلاین بگذارنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهمن محمدرضایی، رییس فدراسیون اسکیت درخصوص برگزاری کلاس آموزشی آنلاین و مجازی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: پیش از عید نوروز با ارسال یک بخشنامه به هیات‌های استانی، چالش اسکیت در خانه را ایجاد کردیم. در این چالش مردم با ضبط فیلم 50 ثانیه‌ای باید یک سری از تکنیک‌ها را اجرا می‌کردند و برای ما می‌فرستادند تا به بهترین فیلم و تکنیک جوایز نفیسی را تقدیم کنیم. خداراشکر استقبال بسیار خوبی صورت گرفت، مخصوصا از سوی چند استان چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، اصفهان و ...همکاری پررنگی انجام شد. کلیپ‌های زیادی به دست ما رسید، اما متاسفانه به دلیل در برخی این ویدئوها حجاب‌شان را رعایت نکرده بودند، از انتشار آن‌ها معذور شدیم. 

وی افزود: در حال حاضر روی بحث آموزش آنلاین دوره‌های مربیگری کار می‌کنیم تا شرکت‌کنندگان حداقل دروس تئوری را از طریق شبکه‌های مجازی به صورت آنلاین بگذارنند. فعلا در حال بررسی نحوه برگزاری آزمون‌های این دوره‌ها به صورت آنلاین هسیم.

محمدرضایی اظهار کرد: در فکر راه‌اندازی اسکیت TV هستیم، این فرصتی بود که کرونا در اختیار ما قرار داد. در حال تجهیز یک اتاق مناسب در استادیوم آزادی هستیم تا حداقل هفته‌ای یک ساعت به صورت مستقیم از کارشناسان، مربیان و ورزشکاران دعوت کنیم و با آن‌ها گفتگو داشته باشیم تا اطلاعاتشان را در اختیار مخاطبین قرار دهند.

رییس فدراسیون اسکیت گفت: ما باید ورزشکارانمان را حداقل از نظر روحی و روانی مورد حمایت قرار دهیم و از نظر آمادگی و تاکتیکی در اوج نگهداریم. 235 ورزشکار را شناسایی که کردیم که طی 4 مرحله ریزش می‌کنند و به اردو تیم ملی دعوت می‌شوند، فعلا مرحله اول برگزار شده است. قرار بر این شد هر هفته این 235 ورزشکار یک تکنیک حرفه‌ای مشخص را اجرا کنند، ویدئو بگیرند و برای ما ارسال کنند تا مربیان ما با بررسی این فیلم‌ها رفع مشکل کنند و آن‌ها را آماده نگهداریم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز