فریده شجاعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی فینال پس از فروکش کردن ویروس کرونا برگزار می‌شود/ موفقیت‌های اخیر باعث شد فیبا به تمجید از عملکرد بانوان بسکتبالیست بپردازد

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۹۸۸۴۶۷
بازی فینال پس از فروکش کردن ویروس کرونا برگزار می‌شود/ موفقیت‌های اخیر باعث شد فیبا به تمجید از عملکرد بانوان بسکتبالیست بپردازد
نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: زمان دقیقی هنوز برای برگزاری فینال بانوان مشخص نکردیم چون تابع تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره ارزیابی فیبا از روند رشد بسکتبال بانوان در چند سال اخیر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به هر جهت در دو سال گذشته با تغییر مدیریتی که در بسکتبال صورت گرفت برنامه‌های متفاوتی هم در جهت این رشته هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان تدوین شد. البته پیش از این هم بسکتبال بانوان با وجود محدویت‌هایی که داشتند عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: اما با کسب مجوز حضور با حجاب در میادین بین‌المللی شرایط کمی متفاوت شد انگیزه بازیکنان و حتی باشگاه‌ها برای تیم‌داری در بخش بانوان بیشتر از قبل شد به هرحال خبر این اقدامات به گوش فیبا هم رسید و امروز در گزارشی از این عملکرد و پیشرفت تمجید کرد.

شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا فینال لیگ برتر با شرایط موجود برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: در جلسه‌ای که داشتیم قرار شد چون فقط یک یا دو بازی از لیگ بانوان باقی مانده به هر جهت پس از فروکش کردن ویروس کرونا آن را برگزار کنیم ولی زمان دقیقی هنوز مشخص نکردیم چون تابع تصمیم‌های ستاد مبارزه با کرونا هستیم. حتی این آمادگی را داریم که اگر شرایط برگزاری مسابقات فراهم شد در ماه مبارک رمضان هم پس از افطار دیدار فینال برگزار کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در پایان درباره شانس حضور تیم سه نفره در المپیک 2021 توضیح داد: دو مسابقه انتخابی برای المپیک در پیش داشتیم که به دلیل شیوع کرونا لغو شد اما چون از 8 تیم حاضر در المپیک فقط تکلیف 4 تیم مشخص است فیبا مجبور است که ادامه انتخابی‌ها را با توجه به تعویق المپیک برگزار کند بنابراین ما آمادگی لازم را داریم و فقط منتظر اعلام تاریخ جدید مسابقات هستیم تا تمرینات تیم را شروع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز