تمرینات اختصاصی من با فشار بسیار زیادی انجام می‌شود ؛

انصاری:هواداران قهرمانی چهارم پرسپولیس را جشن بگیرند/ باید تابع قوانین فیفا بود

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۹:۱۱
کد خبر: ۹۸۸۵۳۹
انصاری:هواداران قهرمانی چهارم پرسپولیس را جشن بگیرند/ باید تابع قوانین فیفا بود
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که ویروس کرونا از بین برود بهتر است که بازی‌های لیگ برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد انصاری در خصوص این روزها که همانند خیلی از مردم در خانه مانده و تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد گفت: ما هم مثل همه مردم در خانه هستیم و سعی می‌کنیم که در خانه هم بمانیم . این روزها تمریناتم را به صورت اختصاصی در منزل انجام می‌دهم اما گاهی هم مجبور هستم که به بیرون از خانه بروم اما در کل سعی می‌کنم که در خانه بمانم و بیشتر از همیشه مراقب سلامتی خود و خانواده‌ام باشم.

وی در خصوص اینکه در این شرایط تمرینات اختصاصی خود را چطور برگزار می‌کند، افزود: تمرینات اختصاصی من با فشار بسیار زیادی انجام می‌شود اما به هر حال شرایط تمرینات گروهی با تمرینات اختصاصی متفاوت است. در تمرینات گروهی بازیکنان در تمرین هستند و شرایط راحت‌تر است اما در تمرینات اختصاصی فشار بیشتری به بازیکنان وارد می‌شود.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه نظرش در خصوص ادامه لیگ یا عدم برگزاری آن چیست؟ ادامه داد: به نظر من اگر شرایط به گونه‌ای باشد که ویروس کرونا از بین برود بهتر است که بازی‌های لیگ برگزار شود اما اگر قرار است لیگ را به هر دلیلی لغو کنند باید تابع قوانین فیفا در این خصوص بود.

انصاری در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس منتظر چهارمین قهرمانی این تیم در چهار سال اخیر هستند گفت: امیدوارم لیگ برگزار شود و شرایط به گونه‌ای باشد که بدون مشکل بتوانیم در بازی‌ها حاضر شویم و هواداران پرسپولیس هم بتوانند قهرمانی را در زمین فوتبال جشن بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز