علی لطیفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ اسمی بزرگ‌تر از استقلال نیست/ سعادتمند به مسائل و مشکلات آبی‌پوشان واقف است/ حرف هواداران را به گوش مدیرعامل رساندیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۵:۲۴:۱۲
کد خبر: ۹۸۸۵۶۷
هیچ اسمی بزرگ‌تر از استقلال نیست/ سعادتمند به مسائل و مشکلات آبی‌پوشان واقف است/ حرف هواداران را به گوش مدیرعامل رساندیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم سعادتمند با ایجاد همدلی میان تمام اعضای باشگاه و پیشکسوتان بتواند مشکلات باشگاه را برطرف و برای پرداخت بدهی‌ها راه‌حلی پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی لطیفی، مهاجم پیشین استقلال و تیم ملی درباره جلسه روز گذشته میان پیشکسوتان و مدیرعامل جدید باشگاه استقلال به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه جلسه مثبتی میان سعادتمند و پیشکسوتان باشگاه برگزار شد. با توجه به این که سعادتمند خودش از جنس فوتبال است و مدیر ورزشی بوده، کاملا به مشکلات فوتبالی، به ویژه به مشکلات و مسائل باشگاه واقف است. بزرگترین نکته مثبت در همین آغاز کار او داشتن کاریزمای مدیریت است. حداقل پس از گذشت چند سال باشگاه صاحب مدیری شد که توانایی بالایی در برقراری ارتباط دارد.

وی افزود: بیشتر از هر چیزی، تلاش ما در جلسه این بود که حرف هواداران را به گوش مدیرعامل باشگاه برسانیم. اگر صحبت‌هایی که اینجا مطرح شد و سعادتمند هم با دقت به آن‌ها گوش کرد عملی شود، باشگاه می‌تواند به جایگاه‌های خوبی برسد.

لطیفی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در کمیته فنی استقلال حضور داشته باشد و صحبتی با او شده است یا خیر؟ عنوان کرد: خیر این جلسه برای بیشتر برای آشنایی بیشتر میان پیشکسوتان و مدیرعامل جدید باشگاه و بیشتر درباره مسائل آکادمی و پیشکسوتان بود. ما می‌خواستیم هماهنگی ایجاد شود تا پیشکسوتان باشگاه دور هم جمع شوند و همفکری خوبی کنند. استقلال خانه من است. هر فردی برای آبادانی خانه اش اگر کاری از دستش بر بیاید انجام می‌دهد. من فوتبالم را مدیون استقلال هستم و بی‌تردید اگر کاری از دستم بر بیاید در هر جایگاهی برای تیم محبوبم انجام می‌دهم.

او افزود: بحث کمیته فنی اهمیت بالایی دارد و بی تردید سر وقت خود با حضور کارشناسانی از جنس باشگاه تشکیل می‌شود. نکته مهم در همکاری این است که بنده بدانم توانایی آنچه از من خواسته شده را داشته باشم و بعد کار را قبول کنم. به هر حال فکر می‌کنم سوابق فنی افراد روشن است و وقتی نام استقلال به میان می‌آید اسمی بزرگتر از آن نمی تواند وسط باشد. ما پر افتخارترین باشگاه در آسیا هستیم و می توانیم دوباره دوران آقایی خود در این قاره با حمایت از کادر مدیریتی و فنی رقم بزنیم. باشگاه در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و باید اجازه دهیم کادر جدید مدیریتی برنامه های خود را عملی کند.

مربی و کارشناس فوتبال کشور تصریح کرد: امیدوارم سعادتمند با ایجاد همدلی میان اعضای باشگاه و پیشکسوتان بتواند مشکلات باشگاه را برطرف کند و برای پرداخت بدهی‌ها راه‌حلی پیدا کند.

لطیفی در پایان پیرامون طرح واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: به شخصه معتقدم این کار اگر با رعایت اصول حرفه ای صورت بگیرد، می تواند برای همیشه مشکلات مالی را از این دو باشگاه بگیرد.

نظر شما