ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

دریچه روشن در انتظار ورزش/ اقدام عجیب آقای خاص/ ستاره آبی‌ها، بیماران کرونایی را تحت پوشش قرار داد

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۶:۱۹:۴۵
کد خبر: ۹۸۸۹۳۷
دریچه روشن در انتظار ورزش/ اقدام عجیب آقای خاص/ ستاره آبی‌ها، بیماران کرونایی را تحت پوشش قرار داد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود.

برنده هفته: وزارت ورزش و جوانان

اتفاق مهمی که در هفته گذشته در صحن علنی مجلس مطرح شد و مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت اختصاص 40 درصد فروش دخانیات به ورزش بود که قطعا این موضوع می‌تواند مانند دیگر موارد مطرح شد تحول چشم‌گیری را در توسعه ورزش ایجاد کند. این حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان دهنده این موضوع است که مسئله ورزش تا چه اندازه در کشور تاثیرگذار و مهم تلقی می‌شود. با توجه به مشکلات اقتصادی که در این مدت کشور با آن دست و پنجه نرم کرد و بالبطع وزارت ورزش نیز با آن درگیر بود این اتفاق می‌تواند دریچه روشنی برای توسعه ورزش باشد.

بازنده هفته: ژوزه مورینیو

در هفته‌ای که گذشته باشگاه تاتنهام به رعایت نشدن محدودیت‌های تعیین شده از سوی مقامات انگلیسی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مهار ویروس کرونا توسط تعدادی از بازیکنان این تیم واکنش نشان داد. ژوزه مورینیو و تعدادی از اعضای تیم او بی‌توجی به هشدارهای ارائه شده در خصوص رعایت حفظ فاصله با دیگران به برگزاری تمرینات کرده‌اند و انتشار یک فیلم در فضای مجازی نشان می‌دهد چگونه مقررات مربوط به مهار ویروس کرونا توسط آنها نادیده گرفته شده است. در  فیلمی که از این تمرین پخش شده است مشخص است که دو بازیکن تاتنهام، داوینسون سانچس و رایان سسنیون شانه به شانه یکدیگر در حال دویدن هستند که این خلاف مقررات تعیین شده از سوی دولت انگلیس برای ایجاد فاصله دو متری میان کارمندان و کارکنان نهادهای مختلف است. در حقیقت طبق مقررات وضع شده در انگلیس هیچ دو نفری مگر اینکه اعضای درجه یک خانواده باشند، حق ندارند هنگامی که بیرون از منازل خود هستند، کمتر از دو متر با هم فاصله داشته باشند.

شخصیت هفته: دیدیه دروگبا

دیدیه دروگبا، ستاره سابق تیم ملی ساحل عاج و چلسی، تصمیم گرفت در ایام کرونا برای کمک به هموطنانش یک بیمارستان کشورش را با هزینه خودش برای درمان بیماران کرونایی اختصاص دهد. تاکنون وضعیت کشور ساحل عاج زیاد وخیم نبوده چون 533 مبتلا داشته و تنها 4 نفر جان خود را از دست دادند. دروگبا از سال 2002 تا 2014 برای تیم ملی کشور بازی کرده است. او در این مدت 104 بازی انجام داد و 64 گل ملی به ثمر رساند. دوران اوج این ستاره در چلسی بود. او در دو دوره حضورش در چلسی 254 بازی انجام داد و 104 گل برای آبی های لندن به ثمر رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز