علی محب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ملی‌پوشان بدون آب نمی‌توانند تمرین کنند/ استخرها جزو اماکن ورزشی خطرناک محسوب می‌شوند

۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۱:۰۹:۴۱
کد خبر: ۹۸۹۰۳۱
ملی‌پوشان بدون آب نمی‌توانند تمرین کنند/ استخرها جزو اماکن ورزشی خطرناک محسوب می‌شوند
مسئول کمیته فنی واترپلو گفت: وقتی آب نباشد ورزشکاران رشته‌های آبی نمی‌توانند تمرینات تکنیکی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی محب، مسئول کمیته فنی واترپلو، در خصوص وضعیت تمرینی ملی‌پوشان این رشته ورزشی در شرایط قرنطینه طی گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: طبق بیانه‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، اعلام شده اماکن ورزشی به خصوص استخرها باید فعلا تعطیل باشند. استخرها به دلیل محیط مرطوبی که دارند، بستر مناسبی برای شیوع این ویروس ایجاد می‌کنند و جزو اماکن ورزشی خطرناک محسوب می‌شوند.

وی افزود: در چنین شرایطی ورزشکاران ما فقط می‌توانند تمرینات هوازی در محیط منزل یا حیاط داشته باشند اما متاسفانه شرایط اجازه نمی‌دهد در استخر تمرین کنند. بنابراین ورزشکاران ما زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرینات بدنسازی خود را در قرنطینه خانگی دنبال می‌کنند.

محب اظهار کرد: الان با توجه به شیوع این ویروس در سراسر جهان، رشته‌های ورزشی تحت‌الشعاع قرار گرفتند و هیچ ورزشکاری نمی‌تواند داخل سالن تمرین کند. این مسئله تمام دنیا را درگیر کرده که جامعه ورزش عضو کوچکی از آن است.

مسئول کمیته فنی واترپلو گفت: وقتی آب نباشد ورزشکاران رشته‌های آبی نمی‌توانند تمرینات تکنیکی داشته باشند. فعلا همینطور است اما ملی‌پوشان مخصوصا در رشته واترپلو که از آن‌ها خبر دارم، تمریناتی که مربیان‌شان به آن‌ها دادند در منزل دنبال می‌کنند. از نظر تکنیکی و تاکتیکی حتما باید در محیط آبی باشد و مربی کنار تیم حضور داشته باشد و بعید بدانم به زودی استخرها باز شوند.

نظر شما