سجاد مشایخی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه‌جوره برای حضور در المپیک آماده بودیم/ قهرمان مشخص نشود برای رقابت‌های غرب آسیا و جام باشگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شویم

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۰:۴۲
کد خبر: ۹۸۹۳۲۱
همه‌جوره برای حضور در المپیک آماده بودیم/ قهرمان مشخص نشود برای رقابت‌های غرب آسیا و جام باشگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شویم
ملی‌پوش تیم بسکتبال گفت: الان فقط بحث لیگ نیست اگر قهرمان مشخص نشود برای رقابت‌های غرب آسیا و جام باشگاه‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد مشایخی عضو تیم‌ملی بسکتبال درباره تعویق یکساله المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: برای بسکتبال چندان تفاوتی نکرد به هر حال اگر الان در المپیک شرکت می‌کردیم همه چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی آمادگی لازم را داشتیم. با یکسال عقب افتادن هم الان  تمرینات‌مان را به صورت انفرادی انجام می‌دهیم و تا سال آینده هم باز هم اکثرا درگیر بازی‌های لیگ خواهیم بود و قطعا همان آمادگی را خواهیم داشت‌.

بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام درباره پایان لیگ بدون قهرمان گفت: دقیقا نمی‌دانم این تصمیم را به تنهایی فدراسیون گرفته است یا از همه باشگاه‌ها نظرسنجی کردند. اما در هر صورت الان فقط بحث لیگ نیست اگر قهرمان مشخص نشود برای رقابت‌های غرب آسیا و جام باشگاه‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد. فدراسیون برای این قسمت هم باید فکری بکند چون اکثر تیم‌ها با هدف حضور در این مسابقات برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

او اضافه کرد: بشخصه من خیلی علاقه‌مند نبودم لیگ را بدون قهرمان تمام کنیم. نمی‌دانم باشگاه‌هایی که رضایت دادند اگر واقعا در صدر جدول بودند به این راحتی این مسئله را قبول می‌کردند. امسال واقعا لیگ خوبی را داشتیم برعکس دوره‌های قبل قهرمانی در این فصل آسان نبود چون تیم ۱۴ تیمه بود. 

مشایخی در پایان در مورد احتمال کاهش دستمزد بازیکنان و کادر فنی گفت: خوشبختانه باشگاه پتروشیمی در این مورد بسیار حرفه‌ای عمل کرده است‌. امیدوارم سایر تیم‌ها نیز مبلغی را کسر نکنند چون تنها راه درآمد برای امرار معاش همین قراردادهای ماست. شما بازیکن‌های خارجی را با مقایسه نکنید که مبلغی را حتی خودشان می‌بخشند قراردادهای آنها جدا از مبلغ بالایی که دارد به صورت ماهانه است ولی برای ما سالانه بنابراین فکر نمی‌کنم این کار در لیگ‌های ایران منصفانه باشد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز