مجتبی محرمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نیازمند جانشین خوبی برای بیرانوند است/ مدیریت قبلی پرسپولیس خوب عمل نکرد/ چه فرقی بین من و بازیکنی است که ماشین ۵ میلیاردی دارد!

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۵:۲۹:۱۱
کد خبر: ۹۸۹۳۳۵
نیازمند جانشین خوبی برای بیرانوند است/ مدیریت قبلی پرسپولیس خوب عمل نکرد/ چه فرقی بین من و بازیکنی است که ماشین ۵ میلیاردی دارد!
پیشکسوت پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم نیازمند بتواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد، ضمن اینکه رادوشویچ هم دروازه بان توانایی است و لیاقت خود را نشان داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون شیوع ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: متاسفانه این بیماری مشکلی است که گریبان جهان را گرفته و البته همه را خانه نشین کرده و من هم در خانه بودم، فقط یکبار برای رفتن پیش پزشک و بیرون رفتم که مشکل خاصی نبود. 

وی با اشاره به انتخاب چند بازیکن پرسپولیس به عنوان برترین‌های قاره کهن گفت: پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و البته در چند سال گذشته برخی مشکلات نیز این تیم را اذیت کرده است. از جمله عدم ثبات مدیریت و حضور مدیران ناکارآمد، مانند دوره قبل. در دوره مدیر قبلی نفر اولی بودم که در این‌باره صحبت کردم اما گوش شنوایی نبود و باید یکبار هم شده دوستان بروند و ببینند چه فرقی است بین مجتبی محرمی که به دنبال خانه اجاره‌ای است و آقایی که ماشین ۵ میلیاردی و خانه چند ده میلیاردی دارد. اینها از کجا آمده!  مدیریت قبلی پرسپولیس خوب نبود. اما نتایج تیم و درخشش بازیکنان جلوی این ضعف را گرفته بود. چگونه است که ۱۵۰ هزار دلار باید به بازیکنی داده شود که سابقه‌اش گرفتن پول و بازی نکردن بود. آیا آقایان پول را از جیبشان داده‌اند. پس  دلسوزی برای باشگاه چه می‌شود؟

مدافع سابق باشگاه پرسپولیس  پیرامون موضوع ادامه رقابت‌های لیگ برتر  تصریح کرد: از ابتدا گفتیم تیم‌های دیگر هم  امتیاز از دست می دهند و در بازی‌های آینده نیز تیم‌هایی مانند سپاهان استقلال و شهرخودرو باهم بازی دارند و باز هم امتیاز از دست خواهند داد و قهرمانی پرسپولیس مسجل است. برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی به دلیل حضور بازیکنان خوب در تیم توانسته اند نتیجه بگیرند و البته تلاش و هدایت آنها نیز بسیار تاثیر گذار بوده است. جام قهرمانی برای پرسپولیس است و در این باره بحثی نیست.

محرمی در پاسخ به این سوال که به نظر ش پرسپولیس بعد از او چند بازیکن چپ پا قابل داشت عنوان کرد: رضا شاهرودی و جواد منافی چپ پاهای بسیار خوبی بودند. مدافعان تکنیکی که می‌ توانستند در نتیجه تیم تاثیرگذار باشند. البته حالا هم در دفاع چپ انصاری و نادری می‌توانند کار را در بیاورند.

مدافع سابق تیم ملی درباره در پاسخ به سوال دیگری پیرامون اینکه به نظرش چه بازیکنی باید در پایان فصل جانشین بیرانوند  شود و آیا پرسپولیس در سمت چپ نیاز به جذب بازیکن دارد یا خیر، تاکید کرد؟ در مورد دروازه بان بهتر است مربیان در این بخش به صورت تخصصی صحبت کنند اما من فکر می‌کنم نیازمند بتواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد، ضمن اینکه رادوشویچ هم دروازه‌بان توانایی است و لیاقت خود را نشان داده است.

محرمی در بخش پایانی صحبت‌هایش تاکید کرد: دیروز تولد سیامک نعمتی بود و به او تبریک می‌گویم. در مورد حضور بازیکنان باید مربی تیم تصمیم بگیرد اما پرسپولیس شاکله خوبی دارد و فاصله بازیکنان روی نیمکت با بازیکنان اصلی قابل مقایسه نیست و همین می‌تواند نوید دهنده روزهای خوب باشد.

نظر شما