آنوشا مهدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پوررمضانعلی مربی کاربلدی است/ تاثیرگذاری اردوی تیم ملی شطرنج به صورت آنلاین کمتر از اردوی حضوری نیست

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۱:۱۱:۰۰
کد خبر: ۹۸۹۴۷۸
پوررمضانعلی مربی کاربلدی است/ تاثیرگذاری اردوی تیم ملی شطرنج به صورت آنلاین کمتر از اردوی حضوری نیست
شطرنج‌باز تیم ملی بانوان گفت: قرار است که اردوهای آنلاین ادامه داشته باشد، صحبت‌هایی هم در این خصوص داشتیم که بیشتر روی چه مباحثی کار کنیم و هر هفته کلاس خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آنوشا مهدیان، شطرنج‌باز تیم ملی بانوان، در خصوص برگزاری اردو تیم ملی به صورت آنلاین و مجازی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در این مرحله از اردو تمرینات‌مان خیلی خوب پیش رفت، امیررضا پوررمضانعلی، استاد بزرگ شطرنج که هدایت تیم را برعهده داشت، مربی و استاد بسیار خوبی است و تمرینات موثری را ارائه می‌دهد.

وی افزود: این اردو در سطح آمادگی ملی‌پوشان تاثیر مثبتی داشت، اما اگر همین روند ادامه پیدا کند، قطعا تاثیر آن را خواهیم دید. قطعا بازخورد این روش نمی‌تواند کم‌تر از اردوهای حضوری باشد، حتی می‌توانم بگویم که بهتر از اردوهای حضوری بوده است.

مهدیان اظهار کرد: بازده اردو ملی مجازی بهتر از اردوهای حضور بود، چون برای اردوهای حضوری همه باید به تهران برویم و اکثر ملی‌پوشان اهل تهران نیستند، به همین دلیل شرایط کمی برای همه ما سخت می‌شد. اما الان همه در شهرهای خودمان هستم. کار در رشته شطرنج فرقی ندارد که حضوری باشد یا غیر حضوری، در هر دو روش روی هدف اصلی به خوبی کار می‌شود. قرار است که اردوهای آنلاین ادامه داشته باشد، صحبت‌هایی هم در این خصوص داشتیم که بیشتر روی چه مباحثی کار کنیم و هر هفته کلاس خواهیم داشت.

شطرنج‌باز تیم ملی بانوان در پایان گفت: المپیاد، مهمترین مسابقه شطرنج‌بازان است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، قرار بود امسال این رویداد را پیش رو داشته باشیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا المپیاد شطرنج هم لغو شد. هنوز تاریخ مسابقات ملی و بین المللی دیگر هم معلوم نیست، حداقل تا سه ماه دیگر رقابتی در پیش نداریم و پس از آن هم هنوز هیچ چیز مشخص نیست. اگر کرونا تمام شود، مسابقات ما شروع می‌شوند اما در غیر صورت رقابت‌های ما باز هم لغو می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز