شهاب گردان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

روند امتیازگیری فولاد خوب و امیدوار کننده بود/ نیازمند بهترین دروازه‌بان لیگ است/ بیرانوند شایستگی کسب عنوان برترین سنگربان آسیا را داشت

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۵:۲۷:۳۹
کد خبر: ۹۸۹۶۱۱
روند امتیازگیری فولاد خوب و امیدوار کننده بود/ نیازمند بهترین دروازه‌بان لیگ است/ بیرانوند شایستگی کسب عنوان برترین سنگربان آسیا را داشت
دروازه‌بان مازندرانی تیم فوتبال فولاد گفت: فولاد خوزستان جزو معدود تیم‌هایی بود که روند بسیار خوبی را در نیم‌ فصل دوم داشت و تعطیلات اجباری کرونا واقعاً به ضرر تیم ما شد.

به  گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهاب گردان، سنگربان باتجربه و مازندرانی تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره آخرین وضعیت خود و انجام تمرینات به خبرنگار برنا گفت: بنده هم مانند دیگران در قرنطینه هستم. البته در حال حاضر در شمال و پیش پدر و مادرم هستم و خداراشکر کمی وضعیت بهتر شده ما تا چند روز پیش نمی‌توانستیم به هیچ عنوان بیرون برویم اما حالا با توجه به شرایط اقلیمی اینجا می‌توانم کمی تمرینات مربوط به دروازه بانی را انجام دهم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط کشور به حالت عادی برگردد و این ویروس از روی زمین محو شود.

گردان در پاسخ به این سوال که نظرش ادامه رقابت‌های لیگ برتر چیست؟ اظهار کرد: در حال حاضر شرایط بسیار خاص است و امیدوارم این شرایط سخت هرچه زودتر به پایان برسد. درباره ادامه رقابت‌ها صحبت های زیادی مطرح می شود اما اگر نگاهی به نتایج بیندازید خواهید دید فولاد خوزستان جزو معدود تیم‌هایی بود که روند بسیار خوبی را در نیم‌ فصل دوم داشت و تعطیلات اجباری کرونا واقعاً به ضرر تیم ما شد. ما در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب کردیم که خیلی زود هم با تیم هماهنگ شده‌اند و توانستیم 5 بازی آخر خود را با برد امتیازات کامل بدست بیاوریم و فاصله خود با صدر جدول را کم کرده بودیم اما به یک باره این مشکلات پیش آمد و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم در ادامه راه به حقمان برسیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان برترین بازیکن جام جهانی در بین بازیکنان آسیا عنوان کرد: در چند روزه گذشته خیلی در فضای مجازی فعال نبودم اما بسیار خوشحال شدم وقتی این خبر را شنیدم و این که نام ایران در آسیا یک بار دیگر به عنوان یک قدرت مطرح شد. او دروازه بان بسیار خوب و با کیفیتی است و نشان داد که شایستگی این عنوان را داشته است.

سنگربان باتجربه فوتبال در پاسخ به اینکه آیا بیرانوند می‌تواند طلسم عدم موفقیت دروازه‌بانان ایرانی در فوتبال اروپا را بشکند، گفت: به نظر من چنین طلسمی وجود ندارد و اگر به امیر عابدزاده نگاه کنیم در جوانی توانسته در ترکیب اصلی یک تیم اروپایی خودش را فیکس کند. درست است که لیگ پرتغال جزوه لیگ‌های اول اروپا نیست اما خود این موضوع نیز کار بسیار سختی است.

گردان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به نظرش بهترین دروازه‌بان حال حاضر لیگ ایران چه کسی است، گفت:  به نظرم پیام نیازمند بهترین دروازه بان لیگ برتر است. او استعداد بسیار خوبی دارد و اگر قدر خودش را بداند که تا اینجا دانسته، می تواند در آینده درخشش فوق العاده بیشتری داشته باشد. او به نظر من می‌تواند یکی از برترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران تبدیل شود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال آیا به نظرش سرخ پوشان پایتخت قهرمان قطعی رقابت‌های لیگ هستند یا خیر گفت: وقتی در یک لیگ 30 امتیاز تا پایان رقابت ها باقی مانده است، نمی توان با قاطعیت گفت که کدام تیم قهرمان می‌شود. درست است که پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما در همین لیگ چندین بار تیم ها فاصله 10 امتیازی را جبران کرده‌اند. اولویت امروز فوتبال و قهرمانش نیست بلکه خلاصی همه مردم از این ویروس منحوس است و امیدوارم همگی نهایت همکاری را با دستگاه‌های بهداشتی داشته باشند. ما باید در شرایط سخت بیشتر مراقب یکدیگر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز