حسن خان‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شاید مسابقات فوتبال سال ۹۹ برگزار نشود/ تیم دیگری هم جای پرسپولیس بود ما قبول داشتیم قهرمان است/ هیچ چیز ارزش سلامتی را ندارد

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۲:۱۰
کد خبر: ۹۸۹۶۲۱
شاید مسابقات فوتبال سال ۹۹ برگزار نشود/ تیم دیگری هم جای پرسپولیس بود ما قبول داشتیم قهرمان است/ هیچ چیز ارزش سلامتی را ندارد
سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: اگر مسئولان بهداشتی کشور صلاح بدانند مسابقات نوجوانان در سال 99 برگزار نشود، ما تبعیت می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ایتالیا اعلام کرد مسابقات رده‌های جوانان و نوجوانان تا پایان سال 2020 در این کشور برگزار نخواهد شد. درباره این موضوع و اگر چنین تصمیمی در سایر کشورها از جمله ایران اتخاذ شود به سراغ یک مربی با تجربه در این بخش رفتیم تا در این زمینه صحبت کند.

حسن خان‌‌‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر  مربی تیم نوجوانان این باشگاه است، پیرامون احتمال تعطیلی رقابت‌های نوجوانان  کشورمان به خبرنگار برنا گفت: مهمترین چیز در زندگی سلامتی است و اگر نباشد زندگی معنایی ندارد. فوتبال و تمام لذت‌های آن در مقابل زندگی یک نفر هم ارزشی ندارد و جان انسان بسیار ارزشمند است. به هرحال اگر مسئولان بهداشتی کشور صلاح بدانند که مسابقات نوجوانان در کشور ما در سال 99 برگزار نشود ما تبعیت می‌کنیم و به هیچ عنوان نباید، سلامتی و جان یک انسان هر شکل و خطر بیفتد.

خان‌محمدی‌ با اشاره به ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: اینکه مسئولان در این‌ باره چه تصمیمی می‌ گیرند و به چه شکلی مهم است و امیدوارم تصمیمی عاقلانه برای آینده فوتبال و کشور اتخاذ شود. عقل سالم در بدن سالم است. من نمی‌دانم چرا برخی از اینکه پرسپولیس قهرمان معرفی شود ناراحت می‌شوند؟ تیمی که 10 امتیاز از بقیه بالاتر باشد با توجه به بازی‌های آینده که تیم‌های مدعی هم با یکدیگر بازی دارند اختلاف در صدر بیشتر می‌شود و از طرفی پرسپولیس با هیچ یک از تیم‌های اول تا پنجم جدول در ادامه بازی ندارد و بازی‌های سنگین به پایان رسیده است.

او افزود: اگر تراکتور یا هر باشگاه دیگری هم با این اختلاف امتیاز صدرنشین بود ما مشکلی با اعلام قهرمانی آن نداشتیم و می‌ پذیرفتیم جام قهرمانی به دست آنها بوسه بزند. به هرحال اگر لیگ را بخواهیم برگزار کنیم باید بازی‌ها بدون تماشاگر باشد که این هم روی کیفیت نیز تاثیرگذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز