محمدحسین محبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نبود اسپانسر به کشتی کرمانشاه ضربه زد/ میزبانی خوب در جام تختی مسئولین را مجاب کرد در لیگ برتر تیم‌‌داری کنند/ هدف ما بومی‌‌ گرایی است

۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۲:۴۱
کد خبر: ۹۹۰۰۱۰
نبود اسپانسر به کشتی کرمانشاه ضربه زد/ میزبانی خوب در جام تختی مسئولین را مجاب کرد در لیگ برتر تیم‌‌داری کنند/ هدف ما بومی‌‌ گرایی است
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: هدف اول ما بومی گرایی است و قطعا قبل از هر چیز بازیکنان بومی را برای جذب در اولویت داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدحسین محبی، رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه، درباره تیم‌داری این استان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: چند سالی بود که به دنبال تیم داری استان کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر بودیم اما متاسفانه همیشه نبود اسپانسر مانع از شکل‌گیری تیم‌ها می‌شد اما خوشبختانه پس از میزبانی در مسابقات جام تختی مسئولین هم به این نتیجه رسیدن که با وجود استعدادهای خوب و استقبال مردم از این رشته خوب است که جدی‌تر به این مسئله بپردازیم.

او اضافه کرد: به هرحال پس از پایان مسابقات جام تختی استاندار کرمانشاه جلسه‌ای را برگزار کردند و صحبت‌هایی هم شد که خوشبختانه جناب زنگنه وزیر نفت موافقت کردند که از تیم حمایت مالی داشته باشند. بنابراین با جلساتی که در ادامه با فدراسیون کشتی داشتیم مسجل شد در فصل جدید کرمانشاه هم در لیگ برتر حاضر شود.

محبی در خصوص جذب کشتی‌گیران برای تیم کرمانشاه گفت: هدف اول ما بومی گرایی است و قطعا قبل از هر چیز بازیکنان بومی را برای جذب در اولویت داریم و اگر شرایط مهیا شد و از نظر مالی مشکلی وجود نداشت قطعا روی گزینه‌های خارجی و حتی ستاره‌های داخلی هم تمرکز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هدف ما کسب سکو است و انگیزه را در بین کشتی‌گیران داخلی می‌بینیم، بنابراین تلاش خواهیم کرد پس از وقفه‌ای که داشتیم با قدرت دوباره در میدان کشتی حاضر شویم.

نظر شما