وحید مومنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاراته‌کاها در ایام قرنطینه فیلم تمرینات خود را به اشتراک گذاشتند/ دوره‌های دانش‌افزایی مربیان را به صورت مجازی برگزار کردیم

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۱:۲۸:۲۱
کد خبر: ۹۹۰۵۳۹
کاراته‌کاها در ایام قرنطینه فیلم تمرینات خود را به اشتراک گذاشتند/ دوره‌های دانش‌افزایی مربیان را به صورت مجازی برگزار کردیم
سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: برای ترغیب ورزشکاران به تمرین بیشتر و حفظ آمادگی جسمانی و روانی تصمیم گرفتیم در بخش کاتا مسابقه‌ای را به صورت مجازی برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید مومنی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، درباره اقدامات این فدراسیون در چند هفته اخیر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که کرونا ویروس به وجود آورد و به نوعی ورزش جهان را تحت تاثیر قرار داد به گونه‌ای که تمام اماکن ورزشی و رویدادها با تعطیلی چند ماهه مواجه شد فدراسیون کاراته در گام نخست از ورزشکاران، مربیان و ... درخواست کرد در روزهایی که در قرنطینه به سر می‌برند از تمرینات خود فیلم تهیه کنند که این فیلم‌ها نیز از طریق رسانه‌های مجازی فدراسیون به اشتراک گذاشته شد. در ادامه با از قهرمانان نامی خود درخواست کردیم که تمرینات خود را که در منزل انجام می‌دهند به صورت لایو به اشتراک بگذارند که خوشبختانه همه این اقدامات هم با استقبال جامعه ورزش مواجه شد و هم مردم توجه خوبی نشان دادند.

وی افزود: البته در سایر بخش‌ها نیز اقدامات خوبی را انجام دادیم. برای مثال جهت دانش افزایی مربیان دوره‌های‌ مجازی را به صورت رایگان برگزار کردیم که در نهایت هم پس پایان دوره‌ها برترین‌ها را بر اساس آزمونی که انجام خواهد گرفت معرفی خواهیم کرد. برای بخش داوری هم همین برنامه را در نظر داریم که به زودی آن را هم اعلام خواهیم کرد.

مومنی درباره برگزاری مسابقات مجازی کاتا گفت: برای ترغیب ورزشکاران به تمرین بیشتر و حفظ آمادگی جسمانی و روانی تصمیم گرفتیم در بخش کاتا مسابقه‌ای را به صورت مجازی برگزار کنیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم صورت گرفته و تا این لحظه 1500 نفر در این مسابقه ثبت نام کردند که بیشتر شرکت کنندگان هم از بخش بانوان هستند. برای بخش کومیته هم درخواست شده که این درخواست در حال بررسی است و به زودی در این بخش هم مسابقه‌ای را برگزار خواهیم کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز