غلامرضا شعبانی بهار:

اردوها و تمرینات تیم ملی از اول خرداد ماه آغاز می‌شوند

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۷:۵۲
کد خبر: ۹۹۰۸۵۶
اردوها و تمرینات تیم ملی از اول خرداد ماه آغاز می‌شوند
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: قرار شد شرایطی را در نظر بگیریم که از اول خرداد ماه یک برنامه روزانه و معمولی ارائه شود تا دوباره اردوها و تمرینات تیم آغاز شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، غلامرضا شعبانی بهار رییس فرداسیون در خصوص فعالیت‌های تیم ملی تیراندازی با کمان در زمان شیوع کرونا اظهار داشت: صبح امروز دو جلسه در فدراسیون برگزار شد. جلسه اول با سرمربی تیم ملی  و با حضور  پاکزاد و نجاری، دبیر فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی برگزار شد. میررحیمی گزارشی از وضعیت یک ماه گذشته و فعال شدن فضای مجازی و تمرینات بچه‌ها به صورت انفرادی ارائه کرد و نقاط ضعف و قوت در این مدت بررسی شد. قرار شد با توجه به شرایط شیوع کرونا این برنامه با حل کردن مشکلات، ادامه یابد و برنامه‌ای برای این وضعیت تنظیم و به صورت کامل‌تر ارائه شود.

وی در ادامه افزود: در بخش دوم برنامه‌های تیم ملی قرار شد شرایطی را در نظر بگیریم که از اول خرداد ماه یک برنامه روزانه و معمولی ارائه شود و تا دوباره اردوها و تمرینات تیم آغاز شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: امروز جلسه‌ای را نیز با مسئولان کمیته‌ها برگزار کردیم و از مسئول کمیته آموزش، داوری، مسابقات و فرهنگی خواستیم دو برنامه ارائه کنند. برنامه اول شامل فضای مجازی است و درخواست کردیم  تا زمانیکه این شرایط حاکم است، برنامه‌ها در فضای مجازی  برقرار باشد و بخش دوم برنامه‌ها مربوط به بعد از کرونا است که باید توسط کمیته‌ها تنظیم و ارائه شود. امیدوارم زودتر این شرایط طی شود و به روال عادی کارها باز گردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز