سرخابی‌ها نباید مشکلات این چنینی داشته باشند؛

خلیل‌زاده: پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست/ تا زمانی که بخواهند، می‌مانم/ نظر کریمی تمرکز آن بازیکن روی فوتبال بود

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۶:۵۶
کد خبر: ۹۹۰۹۵۲
خلیل‌زاده: پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست/ تا زمانی که بخواهند، می‌مانم/ نظر کریمی تمرکز آن بازیکن روی فوتبال بود
مدافع مازندرانی تیم پرسپولیس گفت: 40 درصد پول گرفته‌‌ایم و در صورتی که سه سال قهرمان شده‌ایم اما خیلی از بازیکنان طلب دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شجاع خلیل‌زاده، مدافع مازنی تیم پرسپولیس، در گفتگویی رادیویی  پیرامون در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس و همچنین دریافتی‌ها اینطور واکنش نشان داد: این موضوع خیلی مهم است که باشگاه‌ها به قراردادی که می‌بندند تعهد دارد و باید تا لحظه آخر پایبند باشند و پول بازیکن را پرداخت کنند. در ایران به جز دو، سه باشگاه، دیگر تیم‌ها این موضوع را رعایت نمی‌کنند. در ایران پول نمی‌دهند و بازیکن را مقابل هوادار قرار می‌دهند و بازیکن هم هیچ وقت نمی‌تواند شکایت کند اما بازیکن خارجی راحت پولش و سودش را می‌گیرد.

این بازیکن  با اشاره به مطالباتش از این باشگاه مدعی شد باشگاه به‌رغم موفقیت‌های چند فصل اخیر نتوانسته از حیث درآمد و پرداخت مطالبات موفق عمل کند: 40 درصد پول گرفته‌ایم و در صورتی که سه سال قهرمان شده‌ایم اما خیلی از بازیکنان طلب دارند. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و این مشکلات نباید وجود داشته باشد و نباید بازیکنان دغدغه مالی داشته باشند. بیشتر بازیکنانی که تیم را رها می‌کنند و می‌روند، به خاطر مشکلات مالی است که به آینده آنها ربط دارد.

وی با اشاره به اینکه تنها بازیکنان خارجی با اهرم فیفا و شکایت قادر به دریافت مطالبات کامل خود هستند، به مساله عجیبی هم اشاره کرد: احساس بدی به ما دست می‌دهد چرا که بازیکنان خوب خارجی به ایران نمی‌آیند چون در کشورهای عربی پول خوبی می‌گیرند. بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، به خاطر زد و بندی است که وجود دارد و حتما باید بخور بخوری انجام شود وگرنه این بازیکنان با این کیفیت به راحتی نمی‌توانند بیایند. باید سازمان‌های بازرسی به این مسئله ورود کنند. استقلال و پرسپولیس نباید مشکلات این چنینی داشته باشند.

شجاع خلیل زاده در پاسخ به شایعاتی درباره درخواست‌ عجیبش از این باشگاه برای تمدید قرارداد نیز گفت: من که نگفته‌ام مثل بازیکنانی که می آیند 10 میلیارد به من پول بدهید و پول بیشتری نمی‌خواهم و فقط طبق قراردادم پولم را بدهید. قرارداد من زیر 2 میلیارد است ولی پولم را بدهید و بیشتر هم نمی‌خواهم. من هم زن و زندگی دارم و با این شرایط نمی‌شود. شاید دو سال دیگر مصدوم شوم و نتوانم فوتبال را ادامه دهم. هواداران می‌گویند بمان. با این وضعیت نمی‌شود ماند و همه مشکلاتی دارند و نگران آینده‌شان هستند. شاید 5-4 سال دیگر بتوانم بازی کنم اما پول کاملم را بدهند و 5 ساله تمدید می‌کنم. پیشنهاداتی دارم و بهترین را پارسال داشتم. من بازارگرمی نمی‌کنم و این یک چیز طبیعی است که تمام بازیکنان پرسپولیس چون قهرمان می‌شوند، بهترین پیشنهادات را دارند.

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: هنوز با رسول پناه صحبت نکرده‌ایم. به خاطر مشکلات مالی و شکایت بازیکنان خارجی، فرصت مذاکره پیش نیامده است. یک سری مدیران راحت با بازیکنان خارجی قرارداد می‌بندند و مشکلاتی به وجود می‌آید. امیدوارم در دو هفته آینده مشکلات حل شود.من یک حرفی زدم و سر آن همیشه می‌مانم. من را تا زمانی که بخواهند، می‌مانم. زمانی که نخواهند، یعنی پولم را ندهند، بازیکن مجبور می‌شود برود. عشق بازیکن به تیمش است اما مساله مالی هم هست. من پول ییشتر نمی‌خواهم و بازیکنی که پول نداشته باشد، نمی‌تواند بماند. با من تسویه حساب کنند، می‌مانم.

مدافع پرسپولیس که امروز نیز با انتشار عکسی از علی کریمی به این موضوع او و آرات واکنش نشان داده، در این‌باره گفت: فوتبالیستی با این سن و سال نباید در صفحات مجازی باشد. ما دوست داریم در رئال و بارسلونا بازی کند. نظر علی کریمی هم همین است. او گفته تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. نباید هر روز از او فیلم و عکس در اینستاگرام منتشر شود. امیدوارم پدرش این حرف‌ها را بشنود و وارد این بازی‌ها نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز