سهیل مهدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ترجیح می‌دهیم جلسات خود را به جای نماینده با مدیرعاملان باشگاه‌ها برگزار کنیم/ کمیته تعیین وضعیت باید پرونده بدهی‌ها را به‌روز رسانی کند

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۶:۱۶:۱۷
کد خبر: ۹۹۱۱۵۱
ترجیح می‌دهیم جلسات خود را به جای نماینده با مدیرعاملان باشگاه‌ها برگزار کنیم/ کمیته تعیین وضعیت باید پرونده بدهی‌ها را به‌روز رسانی کند
مسئول برگزاری مسابقات لیگ گفت: هر وقت مسئولان ستاد ملی مقابل با کرونا مجوز شروع فعالیت‌های ورزشی را بدهند ما به سمت تمرین و آماده‌سازی تیم‌ها می‌رویم و متعاقب آن زمان برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ، پیرامون جلسه دیروز باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال به خبرنگار برنا گفت: در این جلسه پیرامون بدهی‌های باشگاه‌ها و اسناد مالکیتی باشگاه و مهم ترین موارد قانونی که afc و کنفدراسیون فوتبال آسیا برآن پافشاری دارند، مطرح شد.

وی در ادامه افزود: کمیته تعیین وضعیت پیرو مسئولیت‌هایی که دارد باید پرونده بدهی باشگاهی را به روز رسانی کند و سعی می‌کنیم در یک جلسه مشورتی و با تعامل این کار را انجام دهیم. اگر  کمکی از دستمان بر می‌آید در جهت اینکه هرچه سریع‌تر بدهی معوقه را رفع تکلیف و نهایی کنیم انجام خواهیم داد.

مهدی درباره اینکه آیا محدودیتی قرار است برای حضور بازیکن و مربی خارجی در لیگ صورت بگیرد، اظهار کرد: خیر، هر باشگاهی بر اساس قانون می‌تواند از بازیکن و مربی استفاده کند، چه ایرانی و چه خارجی اما بهتر است که این موضوع با توجه به منابع باشگاه‌ها به نوعی مدیریت شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری پیرامون عدم حضور مدیرعاملان گفت: ما دعوتنامه را برای مدیرعاملان فرستاده بودیم و حالا بعضی از باشگاه‌ها افراد تام‌الاختیار را به جلسه فرستادند، هرچند که ما ترجیح می‌دهیم با نماینده ارشد حقوقی باشگاه که مدیرعامل است صحبت کنیم و حالا شاید معذوراتی بوده یا مواردی که ما ورود نمی‌کنیم و دوست داریم اگر دبیرکل فدراسیون دعوت می‌کنند، آنها هم حضور پیدا کنند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ پیرامون زمان آغاز مسابقات خاطرنشان کرد: هر وقت مسئولان ستاد ملی مقابل با کرونا مجوز شروع فعالیت‌های ورزشی را بدهند ما به سمت تمرین و آماده‌سازی تیم‌ها می رویم و متعاقب آن زمان برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز