برنامه‌های زیادی برای پیشکسوتان در نظر داریم؛

جیرسرایی: کرونا یک مسئله جهانی است/ تعویق المپیک به سود کشتی‌گیران شد

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۱:۵۷
کد خبر: ۹۹۱۲۹۰
جیرسرایی: کرونا یک مسئله جهانی است/ تعویق المپیک به سود کشتی‌گیران شد
رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی گفت: تعویق یکساله المپیک بسیار به نفع فدراسیون کشتی و اعضای تیم ملی شد زیرا با استفاده از این وقفه زمانی می توانیم نتایج بهتری در المپیک بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی‌اکبر جیرسرایی رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: بیماری کرونا یک مساله جهانی است و ورزش دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. تعویق یکساله المپیک برای ورزش کشتی کشور خیلی بهتر شده است.

وی همچنین افزود: بعضی از کشتی‌گیرها دچار آسیب دیدگی بودند که این یک سال، زمان خیلی خوبی برای آمادگی هرچه بهتر آنان است. این اتفاق واقعا به نفع فدراسیون کشتی و تمامی اعضای تیم ملی کشتی شد. مربی‌های خیلی خوبی هم داریم که می‌توانند در این یک سال، بسیار خوب با آنان کار کنند که بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم.

جیرسرایی درباره نحوه انجام تمرینات اعضای تیم ملی کشتی اظهار کرد: تا آنجا که اطلاع دارم اعضای تیم ملی به صورت شخصی تمرین می‌کنند؛ چند روز پیش پسر آقای عسگری محمدیان را دیدم که در منزل خود تمرین می‌کرد و به صورت آنلاین اطلاع‌رسانی کرده بود. کشتی‌گیرها در هر شرایطی به صورت انفرادی فعالیت خودشان را ادامه می دهند و با فدراسیون کشتی هم هماهنگ هستند.

رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های این کمیته بیان داشت: دبیر به تازگی ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده گرفته است و سال اولی است که این مسئولیت را بر عهده گرفتم. برنامه های خود را جهت رسیدگی به پیشکسوتان کشتی به دبیر اعلام کرده‌ام و این مساله برای وی خیلی اهمیت دارد. قصد داریم در سال جدید دیدارهایی با قهرمانان المپیک و جهان داشته باشیم. همچنین می‌خواهیم مسابقات پیشکسوتان در سطح استان و کشوری را برگزار کنیم.

جیرسرایی همچنین گفت: از زمان مدیر عاملی دکتر ابطحی صندوق متحول شده است. مراسم تجلیل از پیشکسوتان کاری نو در ایران و برای روحیه این عزیزان بسیار خوب و مفید است. آنان وقتی در جمعی شاد قرار بگیرند این شادی را به خانه می‌برنند و می‌دانند که فراموش نشده‌اند؛ ازین بابت از مدیر عامل صندوق حمایت و مسئولان آن بسیار ممنونم.

علی اکبر جیرسرایی پیشکسوت کشتی و دارای دکتری تربیت بدنی است و در حال حاضر به عنوان مدرس دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز مشغول به تدریس است.

نظر شما