کادر فنی هر روز پیگیر تمرینات هستند؛

هدایتیان: تمرینات فولاد مدرن است

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۵:۰۲
کد خبر: ۹۹۱۳۸۹
هدایتیان: تمرینات فولاد مدرن است
هافبک تیم فولادخوزستان می‌گوید در روزهای قرنطینه به غیر از انجام تمرینات خانگی، کتاب می‌خوانم و سریال می‌بینم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  مهرداد هدایتیان هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد نحوه گذراندن روزهای قرنطینه گفت: سعی می‌کنم با یک برنامه ریزی هدفمند از زمانم نهایت استفاده را ببرم. بیشتر روز را در کنار خانواده هستم و سعی می‌کنم به منظور حفظ سلامتی خود و هموطنان فاصله اجتماعی را رعایت کنم وهمچنین به امورات عقب افتاده رسیدگی می‌کنم. علاوه بر این کتاب می‌خوانم و یا سریال می‌بینم تا این روزها انشالله به روال عادی برگردد.

هافبک تیم فولاد در ادامه درمورد انجام تمرینات در خانه گفت: تمرینات را به طور منظم در خانه انجام می‌دهم، برنامه را کادرفنی به ما می‌دهد و هر روز پی‌گیر تمرینات ما هستند. طبیعتا تمرین در خانه با تمرین گروهی خیلی متفاوت است اما سعی می‌کنیم خودمان را آماده نگه‌داریم تا پس از گذراندن دوره سخت و از سرگیری تمرینات بتوانیم با آمادگی بدن مطلوب شروع کنیم.

هدایتیان در مورد تعطیلی لیگ و تاثیر روی عملکرد فولادخوزستان نیز گفت: تیممان شرایط مساعد و روند مطلوبی داشت. با توجه به اینکه سیر صعودی و قابل توجهی در جدول داشتیم، مجموعه تیم و بازیکنان به این خودباوری رسیده بودند و به نظر من تعطیلی کاملاً به ضرر ما بود اما سلامتی اولویت است و نمی‌توان هیچ چیز را فدای سلامتی کرد.

وی در مورد همکاری با جواد نکونام نیز گفت: آقای نکونام همیشه روحیه برتری و موفقیت را داشته و همین خصوصیات را به بازیکنان منتقل کرده است. ایشان همیشه در تمرینات با انرژی خاص و پرتلاش حاضر می‌شوند و برای کارش اهمیت خاصی قائل است تا روز به روز تیم پیشرفت کند. تمرینات فولاد مدرن است و آقای نکونام تغییرات محسوسی در نحوه فوتبال فولاد ایجاد کرده است.

هدایتیان در مورد حضور آقای آذری در باشگاه فولاد خوزستان گفت: آقای آذری از مدیران خوب و کاربلد در فوتبال و ورزش ایران است و پیشینه ایشان مشخص است. آقای آذری مدیری توانمند است و برای باشگاه و بازیکنان احترام قائل است و همیشه در تلاش و تکاپو جهت پیشرفت فوتبال در باشگاه فولاد بوده و با برنامه ریزی مدون و منظمی که دارد کیفیت کار در باشگاه فولاد را بالا برده است.

وی در انتها درباره تلاش کادر درمان در روزهای کرونایی نیز گفت: کادر درمان روزهای سختی را سپری می‌کنند تا سلامت به جامعه بازگردد. قطعا ما قدردان آن‌ها هستیم و انشالله این ویروس را با کمک هم ریشه کن خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز