بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم/ با ورزش جانبازان و معلولین ناآشنا نیستم/ این فدراسیون اهمیت زیادی برای مدیریت ورزش کشور دارد

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۸:۱۴
کد خبر: ۹۹۱۷۱۳
امیدوارم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم/ با ورزش جانبازان و معلولین ناآشنا نیستم/ این فدراسیون اهمیت زیادی برای مدیریت ورزش کشور دارد
سرپرست کمیته فوتبال فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: با فدراسیون جانبازان و معلولین ناآشنا نیستم و دو بار در بازی‌های پاراالمپیک و مسابقات جهانی همراه تیم فوتبال هفت نفره بودم و تقریبا شناخت کافی از آن‌ها دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال که از سوی شروین اسبقیان به عنوان سرپرست کمیته فوتبال فدراسیون جانبازان و معلولین منصوب شده است، طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین از ارگان‌های فعال و مورد توجه جامعه مدیریت ورزش کشور ما محسوب می‌شود. من اعتقاد دارم که این فدراسیون در خیلی از زمینه‌های ورزشی، ظرفیت و قابلیت‌های بسیار بالایی دارد. 

وی افزود: هرگاه تیم‌ها سازمان یافته و خوب تجهیز و به مسابقات بین المللی اعزام شوند، می‌توانند بااقتدار جایگاه‌های بسیار خوبی را در تورنمت‌های بین المللی مختلف به دست خواهند آورد. این یک روش است که حتی سیستم‌های خارجی نیز به آن اذعان دارند.

ذوالفقارنسب ادامه داد: با فدراسیون جانبازان و معلولین ناآشنا نیستم و دو بار در بازی‌های پاراالمپیک و مسابقات جهانی همراه تیم فوتبال هفت نفره بودم و تقریبا شناخت کافی از آن‌ها دارم. سابقه ورزشکاران فوتبال و ملی‌پوشان دیگر را دیدم که با چه انگیزه و انرژی تلاش می‌کنند.

سرپرست کمیته فوتبال فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ورزشکاران در این عرصه علاقه و انگیزه بالایی برای کسب عنوانین برتر در رویدادهای بین المللی دارند تا برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. فوتبال هفت نفره و دیگر رشته‌های مربوطه برای این فدراسیون اهمیت زیادی دارد. انشاالله من هم با توجه به تجربیاتی که دارم بتوانم کنار این عزیزان خدماتی را ارائه دهم.

نظر شما