فرهاد ظریف در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قطع همکاری با ایگور اتفاق بدی نبود/ رفتن ولاسکو حسرت داشت/ اگر فدراسیون به دنبال گزینه خارجی است از مربی طراز اول استفاده کند

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۹:۱۲
کد خبر: ۹۹۲۰۹۶
قطع همکاری با ایگور اتفاق بدی نبود/ رفتن ولاسکو حسرت داشت/ اگر فدراسیون به دنبال گزینه خارجی است از مربی طراز اول استفاده کند
بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر فدراسیون تصمیم دارد مربی خارجی بیاورد باید یک مربی طراز اول بیاورد وگرنه مربی‌های داخلی‌مان در مقایسه با سایر مربی‌های خارجی چیزی کم ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد ظریف، بازیکن اسبق تیم‌ ملی والیبال، درباره فسخ قرارداد فدراسیون با ایگور کولاکوویچ در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظرم قطع همکاری با ایگور اتفاق بدی نبود پیش از این هم مربی‌های مختلفی آمدند و رفتند. شاید اگر ولاسکو و یا مربی مانند کی‌روش بود حسرت می‌خوردیم ولی الان به نظر نمی‌رسد اتفاق بزرگی رخ داده باشد. رفتن کولاکوویچ تصمیم فدراسیون بوده و در چند وقت اخیر این مربی منتقدین پیدا کرده بود که احساس می‌شد فدراسیون در این شرایط تحت فشار بوده اما همانطور که گفتم رفتن او اتفاق خاصی نبود.

او درباره انتخاب سرمربی جدید برای هدایت تیم‌ ملی گفت: این بستگی به نظر فدراسیون دارد که برای این کار هم کارگروهی را تشکیل دادند از طرفی داورزنی هم خودش استاد این نوع کارهاست. اما انتظار داشتیم در این گروه از کارشناسان و پیشکسوتان جوان‌تر بیش‌تر استفاده شود که من فقط افشاردوست را در آن بین دیدم. در کل اگر فدراسیون تصمیم دارد مربی خارجی بیاورد باید یک مربی طراز اول بیاورد وگرنه مربی‌های داخلی‌مان در مقایسه با سایر مربی‌های خارجی چیزی کم ندارند.

ظریف درخصوص تعویق المپیک توضیح داد: تعویق المپیک توکیو برای والیبال چندان ضرر و سود نداشت. فقط مسابقات دیرتر برگزار می‌شود و اتفاقا بازیکنان هم که سال گذشته تورنمنت‌های سختی را سپری کردند به خوبی ریکاوری می‌کنند. تنها تغییری که رخ داد همان تعویض کادر فنی‌ است که فرصتی هم برای انتخاب آن وجود دارد.

نظر شما