سهیل مهدی مطرح کرد:

یادداشت afc درباره میزان بدهی باشگاه ها/ تصمیم گیری درباره حضور تماشاگران بر عهده ستاد مبارزه با کرونا است

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۴:۲۲
کد خبر: ۹۹۲۱۴۹
یادداشت afc درباره میزان بدهی باشگاه ها/ تصمیم گیری درباره حضور تماشاگران بر عهده ستاد مبارزه با کرونا است
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اینکه بازی‌های فوتبال بدون حضور هواداران باشد، در حیطه اختیارات ستاد مبارزه با کرونا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، درخصوص صادر نشدن مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری، اظهار داشت: این موضوع از قبل بوده و حالا بر سر آن تاکید کرده ایم و موارد مورد نیاز را به باشگاه‌ها تاکید کرده ایم.

مهدی درباره اینکه این موضوع در سال‌های گذشته هم عنوان می‌شد، اما درنهایت باشگاه‌های بدهکار بدون مشکل وارد مسابقات می‌شدند، بیان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. اگر هم مجوز برای شان صادر شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی باشگاه‌ها و میزان بدهی شان را یادداشت می‌کند.

او درخصوص آغاز تمرینات باشگاه‌ها از تاریخ 20 اردیبهشت و از سرگیری بازی‌های لیگ از تاریخ 6 خرداد، گفت: اطلاعی از این تاریخ‌ها ندارم. ابتدا باید برگزاری تمرینات  آغاز شود. البته درباره زمان شروع تمرینات اطلاع دقیقی ندارم و هر وقت ستاد مبارزه با کرونا اجازه بدهد، به باشگاه‌ها اطلاع می‌دهیم که تمرینات خود را آغاز کنند.

مهدی درمورد برگزاری ادامه مسابقات بدون حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: تصمیم گیری درباره حضور تماشاگران بر عهده ستاد مبارزه با کرونا استو درباره این موضوع ما دخالتی نداریم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث و به صورت متمرکز، گفت: این موضوع هم بر اساس تصمیم گیری سازمان لیگ نیست و در لیگ قهرمانان هم تصمیم گیری بر عهده باشگاه‌ها است و برگزار کننده  هم خود کنفدراسیون آسیا خواهد بود و ما تنها کارمان، کمک کردن است.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز