مجموعه بزرگ ورزشی شهید سلیمانی با دستور رئیس جمهور افتتاح شد؛

دکتر روحانی: فضاهای ورزشی در هفت سال اخیر، افزایش دو برابری داشته است/ سلطانی‌فر: امیدواریم ورزشکاران و جوانان پس از پایان کرونا بتوانند از مجتمع سرپوشیده فارس استفاده کنند

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۸:۵۴
کد خبر: ۹۹۲۳۲۳
دکتر روحانی: فضاهای ورزشی در هفت سال اخیر، افزایش دو برابری داشته است/ سلطانی‌فر: امیدواریم ورزشکاران و جوانان پس از پایان کرونا بتوانند از مجتمع سرپوشیده فارس استفاده کنند
با دستور رئیس جمهور، مجموعه بزرگ ورزشی شهید سلیمانی در استان فارس شهرستان لامرد توسط دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دقایقی پیش با دستور رئیس جمهور، مجموعه بزرگ ورزشی شهید سلیمانی در استان فارس شهرستان لامرد توسط دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

دکتر سلطانی فر در آیین بهره برداری از ورزشگاه شهید سلیمانی در شهرستان لامرد گفت: حلول ماه رمضان را خدمت شما و همه مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم از فیوضات فراوان ماه های رجب و شعبان استفاده لازم را کرده باشیم. پروژه ای که امروز در خدمت شما در شهر لامرد افتتاح می کنیم یک مجمتع ورزشی کامل و زیبا و تحسین برانگیزی است که اعتبار این پروژه را مهندس زنگنه، وزیر نفت از محل اعتبارت این وزارتخانه تامین کرد. این مجموعه ورزشی شامل یک استخر سرپوشیده بزرگ است که اولین استخر سرپوشیده این شهر است و یک سالن سرپوشیده مخصوص ورزش های سالنی به ابعاد 48 در 36 است و 5 سالن تمرینی دارد و امیدواریم در آستانه حلول ماه رمضان با بهره برداری از این مجموعه و پس از پایان کرونا ورزشکاران و جوانان بتوانند از این مجتمع استفاده کنند.

وی ادامه داد: لازم است خدمت شما بگویم از ابتدای تاریخ تربیت بدنی در استان فارس سه میلیون 290 هزار متر مربع فضای وررشی تا سال 92 یعنی ابتدای دولت یازدهم احداث شده است. تلاشگران این دولت و استان فارس از سال 92 تا امروز یک میلیون 390 هزار متر مربع در این شهر فضای ورزشی ایجاد کرده اند،  افتخار بزرگی است که در تاریخ ثبت خواهد شد و افتخار بزرگی برای دولت یازدهم و دوازدهم است.

سلطانی فر تصریح کرد: دو اتفاق بزرگ در ورزش استان فارس در این دولت افتاده، اول احداث استادیوم میانرود که جزو استادیوم های بزرگ کشور است که با استانداردهای فیفا ساخته شده است و سه سال قبل این ورزشگاه افتتاح شده و دوم  احداث سالن سرپوشیده 6 هزار نفری شهر شیراز است. این سالن هم تقریبا آماده است و ظرف یکی دو ماه آینده آماده افتتاح است. این دو اتفاق بزرگ در کنار نزدیک به 700 پروژه دیگر است.

دکتر حسن روحانی، رییس جمهور کشور در این آیین افتتاح گفت: اقدام بسیار ارزشمندی انجام گرفته و برای مردم ما خوشحال کننده است که خادمان ما در طول این هفت سال فضای ورزشی را به بیش از دو برابر رسانده اند. از وزرات نفت تشکر می کنم که طبق تاکید ما در اطراف جاهایی که فعال است خدمات اجتماعی را انجام دهد. خوشحالم که این مجمتع ورزشی به نام شهید سلیمانی نام گذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز