امیدوارم عدالت بین تیم‌های ایرانی و سایر کشورها برقرار شود؛

شیری: پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد/ هواداران را با پوکر قهرمانی خوشحال خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۶:۰۶
کد خبر: ۹۹۳۰۹۵
شیری: پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد/ هواداران را با پوکر قهرمانی خوشحال خواهیم کرد
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیگ نتایج خوبی کسب کردیم و نیاز به زمان داریم تا دوباره آن را تکرار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، مهدی شیری در خصوص احتمال شروع بازی‌های لیگ برتر از خرداد و اینکه توقف رخ داده در لیگ برتر چقدر می‌تواند در عملکرد سرخ پوشان تاثیر گذار باشد، گفت: به هر حال باید پذیرفت که تعطیلی ناخواسته لیگ برتر در عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی خواهد داشت. ما چند وقتی است که از تمرینات گروهی دور هستیم و با شروع تمرینات باید دوباره به شرایط ایده‌آل برگردیم. خوشبختانه تا قبل از تعطیلی لیگ، نتایج خیلی خوبی گرفتیم و به نظرم نیاز به زمان خواهیم داشت تا بتوانیم دوباره نتایج خوب خود را تکرار کنیم.

وی افزود: ما در پرسپولیس همانند سایر تیم‌ها نیاز به زمان داریم تا به شرایط خوب بدنی برسیم. البته شاید با شروع دوباره لیگ برتر در یکی دو هفته به آن چیزی که مدنظر ماست نرسیم اما خیلی زود به شرایط خوبی که داشتیم خواهیم رسید. به هر حال ما پرسپولیس هستیم و هر زمان که لیگ برتر آغاز شود برای قهرمانی و رسیدن به پوکر تلاش خواهیم کرد تا هواداران را شاد کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد شایعه وصل شدن لیگ برتر فعلی به فصل آینده که مطرح شده، اظهار کرد: خیلی بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ بدهد. من هم تا به حال چنین چیزی در دنیای فوتبال ندیدم و امکان پذیر نیست. به هر حال هر باشگاهی نیاز به زمانی برای نقل و انتقالات، مسائل اداری و مالی دارد. به همین خاطر بعید است که بخواهند لیگ امسال را به لیگ فصل بعد متصل کنند.

شیری در خصوص آغاز بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و اینکه فشردگی بازی‌ها به ضرر پرسپولیس خواهد بود، گفت: در بازی‌های آسیایی همواره به ضرر پرسپولیس و حتی سایر تیم‌های ایرانی سوت زده شده و شرایط به ضرر ما بوده است. امیدوارم عدالت بین تیم‌های ایرانی و سایر کشورها برقرار شود. خوشبختانه پرسپولیس بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و سعی خواهیم کرد که بهترین نتایج را در هر تورنمنتی به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز