تمرینات هاکی نیاز به فضای زیادی دارد؛

بیرانوند: اگر شرایط ادامه‌دار باشد، جام جهانی لغو می‌شود/ تمرینات خانگی نمی‌تواند آمادگی جسمانی بازیکنان را حفظ کند

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۲:۴۵
کد خبر: ۹۹۳۲۱۷
بیرانوند: اگر شرایط ادامه‌دار باشد، جام جهانی لغو می‌شود/ تمرینات خانگی نمی‌تواند آمادگی جسمانی بازیکنان را حفظ کند
کاپیتان تیم ملی هاکی کشورمان گفت: این شرایط نمی‌تواند خیلی برای ما مطلوب باشد، فدراسیون جهانی اعلام کرده است که جام جهانی برگزار خواهد شد اما بستگی دارد که وضعیت جهان چگونه پیش برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهداد بیرانوند، کاپیتان تیم ملی هاکی در خصوص وضعیت تمرینی ملی‌پوشان کشورمان در قرنطینه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در این مدت یک گروه در فضای مجازی داریم که از طریق آن با یکدیگر در ارتباط هستیم. با توجه به شرایط کنونی همه تمرینات خانگی دارند اما این روش نمی‌تواند برای رشته‌ای مثل هاکی جواب دهد، شاید برای رشته‌های مانند بدمینتون یا تنیس این روند پاسخگو باشد اما هاکی حتما نیاز به دویدن و رفت و برگشت طولانی دارد.

وی افزود: تمرینات هاکی نیاز به فضای زیادی دارد اما متاسفانه خانه محیط مناسبی برای تمرین ندارد. در این مدت تمرینات بدنسازی و کار با توپ را انجام دادیم که کارایی آن فقط 20 تا 30 درصد است. در واقع این مشکل تمام کشورهای دنیا را درگیر خود کرده و الان فقط می‌توانیم همین روند را ادامه دهیم.

بیرانوند اظهار کرد مسابقات جام جهانی هاکی را در پایان امسال پیش رو داریم و این شرایط نمی‌ تواند خیلی برای ما مطلوب باشد. فدراسیون جهانی اعلام کرده است که این مسابقات برگزار می‌شود اما بستگی دارد که وضعیت این بیماری در جهان چگونه پیش برود. اگر وضعیت خوب نباشد، امکان دارد که جام جهانی هم به مانند المپیک یک سال به تعویق بیفتد.

کاپیتان تیم ملی هاکی گفت: آغاز تمرینات و اردوهای ما به طور جدی از برج 5 خواهد بود، در واقع تا بهمن، 6 ماه وقت داریم که اردوهای اصلی خودمان را برگزار کنیم و هماهنگی لازم را به دست بیاوریم. البته باید ببینیم که تا مرداد وضعیت چگونه است. در لیگ هاکی روی چمن ترکیه بازی می‌ کنم و مسابقات آنجا هم به خاطر شرایط کنونی تا اطلاع ثانوی تعطیل است. اگر این شرایط ادامه‌دار باشد، جام جهانی نیز لغو خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز