رسول پناه یکی از بهترین مدیران ۲۰ سال اخیر پرسپولیس است؛

فنونی‌زاده: پیروانی حرف حق را زد/ یک جام درست کنند و به سپاهان بدهند

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۹:۲۸
کد خبر: ۹۹۳۳۱۳
فنونی‌زاده: پیروانی حرف حق را زد/ یک جام درست کنند و به سپاهان بدهند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: نمی‌خواهم زیاد به بحث مدیریتی وارد شوم و فقط همین را به هواداران پرسپولیس می‌گویم که رسول پناه یکی از بهترین مدیران 20 سال اخیر این باشگاه بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره جلسه با سرپرست این باشگاه اظهار داشت: امروز به همراه ۵ نفر از پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس آمدیم هدف از حضور در این باشگاه این بود که رسول پناه می‌خواست امروز از بهروز سلطانی تجلیل کند و همچنین جشن تولد مجتبی محرمی را هم تبریک بگوید و به همین دلیل از ما خواست که در این باشگاه حاضر شویم و من هم به او گفتم که ۵ نفر از بزرگان دهه ۶۰ باشگاه را می‌آورم. رسول پناه در این مدت بسیار فوق العاده کار کرده و بدون اغراق می‌گویم که از اول فروردین ماه تمام فعالیت‌های خودش را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. همچنین کادر فنی هم با بازیکنان تیم صحبت‌هایی را انجام داده تا از لحاظ بدنی آماده باشند و به نظر من ادامه مسابقات لیگ از خرداد ماه آغاز خواهد شد.

او افزود: رسول پناه به خاطر آن که خودش رئیس هیئت مدیره باشگاه هم بوده تمام مدارک و شواهد مدیران سابق باشگاه را دارد و من نمی‌خواهم زیاد به بحث مدیریتی وارد شوم و فقط همین را به هواداران پرسپولیس می‌گویم که رسول پناه یکی از بهترین مدیران ۲۰سال اخیر این باشگاه بوده است. بهتر است بدانید او به ما نه پولی داده و نه مقامی. تنها قولی که او به ما داد این بود که بالای سر هر کدام از آکادمی‌های باشگاه پرسپولیس یک پیشکسوتی را بگذارد تا از این راه یک منبع درآمدی را به دست بیاورند. یشنهاد این آکادمی از سوی پروین و پنجعلی داده شد و قرار است هر یک از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بالای سر این آکادمی حضور داشته باشد.

فنونی زاده درباره چالشی که این روز‌ها بین پیشکسوتان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود آمده بیان داشت: همه این موارد بر می‌گردد به آن که قلعه نویی جایی اعلام کرده که آن ۳ امتیاز را بی جهت به پرسپولیس داده اند و به نظر من قلعه نویی باید محکم می‌ایستاد و بازی خودش را می‌کرد. قلعه نویی باید یادش باشد که بازی در اصفهان بوده و چه بهتر که بازی را برگزار می‌کردند و در نهایت یا شکست می‌خوردند و یا مساوی می‌کردند و یا شایدم پیروز می‌شدند. به هر حال اگر آن روز سپاهانی‌ها راضی می‌شدند که با یکدیگر بازی کنند دیگر شاهد این گونه بحث و جدل‌ها نبودیم. به نظر من پیروانی حرف حق را زده و قلعه نویی باید آن روز بازی می‌کرد تا حقانیت خودش را ثابت کند. با احترام به تمام هواداران اصفهانی اگر آن‌ها می‌خواهند جامی بگیرند در صنایع دستی اصفهان شهره آفاق است و بهتر است یک جامی درست کنند و به سپاهانی‌ها تقدیم کنند. زیرا آن‌ها نمی‌توانند با ما پرسپولیس طرف شوند. اگر امتیازات تیم‌ها با یکدیگر مساوی بود در آن صورت حق با قلعه نویی بود، اما الان که ۱۰ امتیاز با ما اختلاف دارند بهتر است به فکر بقیه بازی‌های خودشان باشند. من به شما قول می‌دهم پرسپولیس در آخر فصل با ۷ امتیاز فاصله نسبت به دیگر رقبایش قهرمان می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره وضعیت مدیریتی این باشگاه پس از رفتن انصاری فرد و آمدن رسول پناه گفت: زمانی که انصاری فرد مدیرعامل باشگاه بود با او صحبت کردم و به او گفتم که هیچ نامی بزرگتر از اسم باشگاه نیست و همه روزی می‌آیند و می‌روند، اما این باشگاه است که می‌ماند. درباره رسول پناه هم باید بگویم که او یک فرد کاملا باهوشی است که راجع به همه چیز کاملا اشراف دارد و تمام پرونده‌های قدیم را مورد بررسی قرار داده و، چون خودش هم وکیل بوده به طور کامل در جریان موضوعات قرار دارد و من به شما قول می‌دهم که به امید خدا در روز‌های آینده خبر‌های خوبی از دفتر این مدیرعامل خواهید شنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز