نایب رئیس بانوان انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین:

تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داریم/ ورزش معجزه‌ای برای همه است

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۲:۲۸
کد خبر: ۹۹۳۵۷۵
تمرینات ورزشکاران را زیر نظر داریم/ ورزش معجزه‌ای برای همه است
​نایب رئیس بانوان انجمن پارادوومیدانی گفت: برنامه تمرینی ورزشکاران را زیر نظر داریم و عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه شیعه نایب رئیس انجمن و مربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: ورزشکاران این رشته، پیش از شیوع بیماری کرونا و بر اساس سیاست‌های انجمن، به صورت نیمه متمرکز تمرین می‌کردند و اکنون به دلیل ویروس کووید ۱۹ تمرینات خود را از فضای باز به داخل منازل انتقال دادند تا سلامتی آن‌ها در کنار آمادگی جسمانی شان حفظ شود.

وی ادامه داد: در این روزها با مربیان و ورزشکاران از طریق فضای مجازی در ارتباط هستیم و برنامه تمرینی، نمودار فعالیت و عملکرد آن‌ها را ارزیابی و بررسی می‌کنیم و در صورت نیاز تکنیک‌ها و برنامه‌های بدنسازی آن‌ها را اصلاح می‌کنیم.

شیعه درباره نحوه آشنایی خود با ورزش جانبازان و معلولین گفت: در زمان تحصیلم با این ورزش آشنا شدم و با یادگیری تمرینات این گروه از ورزشکاران، با قهرمانان کشورم همراه شدم و به دلیل علاقه به ورزش در فضای باز، پارادوومیدانی را انتخاب کردم و اکنون نزدیک به ۲۰ سال است در این رشته فعالیت دارم.

نایب رییس بانوان انجمن افزود: در ابتدا فعالیت ورزشی‌ام، به عنوان ورزشکار در رشته قایقرانی حضور داشتم و همراه تیم ملی جوانان در چند دوره رقابت‌های بین المللی نیز شرکت کردم.

شیعه موفقیت ورزشکاران پارادوومیدانی در مسابقات مختلف را بهترین لحظات ورزشی خود دانست و گفت: در طول تمام این سال‌ها زمانی که ورزشکاران پس از تمام تلاش‌ها و تحمل سختی‌ها به هدف خود رسیدند و برای کشورمان افتخار آفرینی کردند از شادی آن‌ها خوشحال شدم و احساس آرامش و غرور کردم.

وی عنوان کرد: ورزش در زندگی تمام افراد معجزه است و می‌تواند به تصمیم گیری بهتر و رسیدن به اهداف‌شان کمک کند. به تمام افراد دارای معلولیت پیشنهاد می‌کنم تا با ورود به دنیای ورزش، توانایی‌های خودشان را باور کنند و دیگر نگاهی به محدودیت‌شان نداشته باشند.

مربی تیم ملی بیان کرد: هدف‌ها در ورزش تمام شدنی نیستند و هر زمان که به هدفی می‌رسید به طور حتم هدف جدیدتری ایجاد می‌شود که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد. خوشبختانه در ورزش به تمام خواسته‌هایم رسیدم و امیدوارم در آینده نیز با لطف خداوند به سایر اهدافم برسم.

شیعه اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا، تمام دستورات ستاد پیشگیری از این ویروس را رعایت کردم و در این مدت به جز موارد ضروری از خانه خارج نشدم تا به کاهش انتقال کووید ۱۹ کمک کنم.

مربی تیم ملی تاکید کرد: این روزها که در خانه هستم زمان بیشتری برای انجام ورزش دارم و روزانه یک ساعت تمرین می‌کنم تا آمادگی جسمانی و سلامتی‌ام را حفظ کنم.

نایب رییس بانوان انجمن در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر واکسن یا داروی این بیماری ساخته شود تا مردم ایران و دیگر کشورها از این بیماری در امان بمانند و مجدد شاهد بازگشت زندگی به روال طبیعی و شروع اردوها و مسابقات باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز