غلامعلی اکبرآبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هندبالیست‌های ما پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان هستند/ به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا طبیعی بود

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۶:۲۲:۱۰
کد خبر: ۹۹۳۸۴۸
هندبالیست‌های ما پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان هستند/ به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا طبیعی بود
سرمربی تیم هندبال نوجوانان گفت: پیش از این در رده نوجوانان ما عنوان پنجمی را در کارنامه‌مان داریم اما هر 14 کشور حاضر برای کسب سهمیه و قرار گرفتن روی سکو تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غلامعلی اکبرآبادی، سرمربی تیم‌ هندبال نوجوانان، درباره تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: با توجه به وضعیتی که پیش آمد مسابقات مهمی چون المپیک عقب افتاد بنابراین طبیعی بود که این مسابقات هم به تعویق بیفتد. هنوز تاریخ جدید برگزاری مسابقات مشخص نشده اما همچنان تمرینات را از اسفند ماه شروع کردیم و به صورت آنلاین با 30 نفر از هندبالیست‌هایی که شانس بیشتری برای حضور در مسابقات دارند تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

او با اشاره به جایگاهی پنجمی دوره قبل ادامه داد: پیش از این در رده نوجوانان ما عنوان پنجمی را در کارنامه‌مان داریم اما هر 14 کشور حاضر برای کسب سهمیه و قرار گرفتن روی سکو تلاش می‌کنند. ما هم از این قائده جدا نیستیم ولی هدف را امکانات و شرایط هر کشوری تعیین می‌کند فقط صرفا هدف‌گذاری حائز اهمیت نیست و باید زمینه تحقق آن را فراهم کنیم.

اکبرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند پشتوانه خوبی برای رده‌های بالاتر باشد یا خیر؟ توضیح داد: شک نکنید که بهتر از این بازیکنان در ایران هندبالیست دیگری وجود ندارد اما متاسفانه در این بخش سرمایه‌گذاری خوبی در کشور ما انجام نمی‌شود و حتی بازی‌های تدارکاتی که به آماده سازی تیم کمک کند را نداریم. قطعا اگر مشکلات حل شود و برای این‌ها هزینه شود پشتوانه خوبی برای آینده خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز