زیبا سماک حرفه؛

تعویق مسابقات فرصت خوبی است که با تمرکز بیشتر به اهدافمان دست پیدا کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۲۱:۵۶:۳۷
کد خبر: ۹۹۳۹۲۲
تعویق مسابقات فرصت خوبی است که با تمرکز بیشتر به اهدافمان دست پیدا کنیم
بانوی ملی پوش تیم ملی کانوکانادایی گفت: شرایط سختی است و با حمایت خانواده و خصوصا مادرم تمرینات را دنبال می کنم تا آمادگی ام حفظ شود و با خارج شدن از این بحران دوباره تمریناتمان را در اردو دنبال کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زیبا سماک حرفه با تقدیر از حمایت های مادرش در دوران قرنطینه بیان کرد: خوشبختانه مادرم در خانه شرایطی برایم فراهم کرده که تمریناتم را دنبال می کنم و واقعا از او ممنونم. در این شرایط سخت همراهی او بسیار برایم ارزشمند است و امیدوارم با نتایج خوب بتوانم زحماتش را جبران کنم.

وی ادامه داد: البته مدت کوتاهی است که با رعایت مسائل بهداشتی و قایقی که هیات در اختیارم گذاشته خیلی محدود و انفرادی تمرین در آب به همراه مادرم که مثل یک مربی همراهی ام می کند دنبال می کنم.

سماک حرفه همچنین در خصوص تمریناتش اظهار کرد: تمریناتم را با تجهیزاتی که در اختیار دارم که بسیار هم محدود است انجام می دهم و سعی می کنم خودم را آماده نگه دارم. در هر صورت قایقرانی رشته ای است که نیاز به تجهیزات دارد و فعلا فقط می توانیم آمادگی مان را حفظ کنیم تا زمانی که مجددا با بهبود شرایط بتوانیم در اردو تمرین کنیم.

وی درباره تعویق مسابقات نیز بیان کرد: خوب برای هیچ ورزشکاری لغو مسابقه خوشایند نیست اما به هرحال شرایطی است که پیش آمده و بهترین تصمیم گرفته شده و سلامتی همه در اولویت است. باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم و در فاصله ای که ایجاد شده آمادگی مان را بالاتر ببریم و با تمرکز بیشتر به اهدافمان برسیم.

سماک حرفه در پایان گفت: امیدوارم این زودتر از این بحران عبور کنیم و بتوانیم تمرینات را دنبال کنیم. برای یک ورزشکار هیچ چیز سخت تر از این نیست که نتواند تمرین و ورزشش را دنبال کند اما شرایطی است که پیش آمده و باید با آن کنار بیاییم و من هم سعی می کنم با تقدیر از زحمات کادر درمان، توصیه های بهداشتی را رعایت کنم تا بتوانیم به سرعت به روال عادی برگردیم و تمرینات و اردوها را دنبال کنیم.

نظر شما