محمدرضا شکول در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نقاط ضعف برنامه جدید تیم ملی شیرجه را بررسی می‌کنیم/ تعویق یک‌ساله المپیک شرایط را برای ما بهتر کرد

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۷:۲۳:۰۲
کد خبر: ۹۹۴۴۱۹
نقاط ضعف برنامه جدید تیم ملی شیرجه را بررسی می‌کنیم/ تعویق یک‌ساله المپیک شرایط را برای ما بهتر کرد
مربی تیم ملی شیرجه گفت: اردوهای مختلف و متعددی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته بودیم اما به خاطر شرایط کنونی انجام نشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا شکول، مربی تیم ملی شیرجه در خصوص روند تمرینات ملی‌پوشان کشورمان در قرنطینه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم لغو شدند، به تک تک بچه‌های تیم ملی برنامه دادم و در منزل کارهای بدنسازی را انجام می‌دهند و تمرینات هوازی و غیرهوازی داخل برنامه‌شان  است. انشاالله شرایط هرچه سریع‌تر به حال عادی خود برگردد تا بتوانیم تمریناتمان را در سالن و استخر ادامه دهیم.

وی افزود: تعویق یک ساله المپیک شرایط را برای ما بهتر کرد و فرصت خوبی در اختیار ما قرار داده است، اگر وضعیت تغییر پیدا کند و بتوانیم تمرینات را ادامه دهیم، قطعا سهمیه المپیک توکیو را به دست خواهیم آورد. 

شکول اظهار کرد: انشاالله در این فرجه یک ساله بتوانیم برنامه بازسازی را دوباره روی حرکات شیرجه‌روها انجام دهیم و عملکرد آن‌ها را آنالیز کنیم تا نقاط ضعفشان را بدست بیاوریم و برنامه جدیدی را شروع کنیم. باید به وضعیتی بسیار عالی برسیم تا منجر به کسب سهمیه المپیک شود.

مربی تیم ملی شیرجه در پایان گفت: در حال حاضر دو نفر برای حضور در رقابت‌های انتخابی آماده می‌ شوند، حمید کریمی که در کمپ کشور روسیه تمریناتش را زیر نظر فدراسیون جهانی انجام می‌دهد  و  مجتبی ولی‌پور هم زیر نظر بنده در ایران تمرین می‌کند. اردوهای مختلف و متعددی را برای آن‌ها در نظر گرفته بودیم اما به خاطر شرایط کنونی انجام نشد، برنامه جدیدی را طراحی کردیم که در حال بررسی نقاط ضعف آن هستیم. انشاالله برنامه جدید را تکمیل خواهیم کرد و کارمان را بلافاصله بعد از صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت شروع می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز