غزاله امیرابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باشگاه چوگان شهدا را در اختیار ملی‌پوشان قرار دادیم/ دوره‌های آموزشی را به طور آنلاین برگزار می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۶:۱۹
کد خبر: ۹۹۴۴۲۲
باشگاه چوگان شهدا را در اختیار ملی‌پوشان قرار دادیم/ دوره‌های آموزشی را به طور آنلاین برگزار می‌کنیم
نایب رییس فدراسیون چوگان گفت: مجموعه شهدا را در اختیار ملی‌پوشان قرار دادیم در زمان‌های متفاوت و جدا از هم می‌آیند تمرینات انفرادی‌شان را انجام می‌دهند تا این که قرنطینه برداشته شود و بتوانند تمرین گروهی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ غزاله امیرابراهیمی، نایب رییس فدراسیون چوگان در خصوص وضعیت باشگاه‌های چوگان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: طبق دستور وزارت ورزش تا اطلاع ثانوی تمام باشگاه‌ها در قرنطینه هستند. یک سامانه‌ای وجود دارد که طبق دستور وزارت بهداشت باید در آن ثبت نام کنیم تا با توجه به وضعیت خطر آن فضا اولویت‌بندی می‌کنند و اجازه می‌دهند از آن فضا استفاده شود. در این فرصت برای این که فضا خالی نماند و از محیط دور نباشیم، برنامه‌های مجازی را در نظر گرفتیم یعنی کارهایی که فدراسیون‌های دیگر هم انجام می دهند، کم و بیش در پیش گرفتیم.

وی افزود: کلاس‌های داوری‌، مربیگری، آموزش ضربات چوگان و برنامه‌های این چنینی را در نظر گرفتیم و آن‌ها را به ترتیب انجام می‌دهیم تا ببینیم قرنطینه کی برداشته می‌شود که بچه‌ها بتوانند در زمین مشغول فعالیت شود. برگزاری مسابقات جزو برنامه‌ها نیست، فقط کلاس‌های آموزشی داریم که به صورت مجازی از مربیان فدراسیون در این راستا استفاده می‌کنیم.

امیرابراهیمی اظهار کرد: مربی‌مان سوار بر اسب به صورت آنلاین آموزش می‌دهد و حد فاصل ایمنی با فیلمبردار را نیز در نظر می‌گیرند. رشته چوگان را طور دیگری نمی‌شود آموزش داد و روش دیگری نداریم، تنها  باید سوار بر اسب واقعی یا اسب چوبی آموزش داده شود. بازیکنانمان هم که اگر باشگاه خصوصی داشته باشند، می‌توانند تمرین کنند، اما فعلا باشگاه‌های عمومی تا اطلاع ثانوی بسته است.

نایب رییس فدراسیون چوگان در پایان گفت: ورزشکاران ملی پوش مان تمرینات بدنسازی خود را نیر در منزل انجام می‌دهند. همچنین تمرینات سوار بر اسب را نیز می‌توانند در فضا باز داشته باشند چون فضای باشگاه بزرگ است. در حال حاضر مجموعه شهدا را در اختیار ملی‌پوشان قرار دادیم در زمان‌ های متفاوت و جدا از هم می‌آیند تمرینات انفرادی‌شان را انجام می‌دهند تا این که قرنطینه بر داشته شود و بتوانند تمرین گروهی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز