امروز انجام شد؛

پیام تبریک حدادیان به‌مناسبت سالروز صعود نساجی به لیگ برتر

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۳:۵۱
کد خبر: ۹۹۴۸۱۲
پیام تبریک حدادیان به‌مناسبت سالروز صعود نساجی به لیگ برتر
به‌مناسبت دومین سالروز صعود تاریخی تیم نساجی به لیگ برتر، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و شرکت هواپیمایی وارش پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به‌مناسبت ۹ اردیبهشت‌ماه دومین سالروز صعود تاریخی تیم نساجی به لیگ برتر، مهندس رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و شرکت هواپیمایی وارش پیامی بدین شرح صادر کرد:

امروز ۹ اردیبهشت است و من هم مثل همه شما هواداران نساجی و به‌عنوان یک مازندرانی بسیار خوشحالم و احساس عجیبی دارم.

صعود تاریخی به لیگ برتر یک دستآورد بزرگ و فرصتی مناسب برای یادآوری‌ است که خیلی‌ها به سختی زحمت کشیده و فداکاری کردند تا امروز همه ما مازندرانی‌ها احساس افتخار کنیم و قدردان همه آن عزیزان و هواداران عاشق نساجی باشیم.

به‌راستی کلمات نمی‌توانند بیانگر خوشحالی و احساسات درونی ما در این روز تاریخی باشند.

روزی که با صعود به لیگ برتر موجی از غرور و نشاط برای مردم عزیز قائمشهر و استان مازندران آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی آنان افزود.

این موفقیت بزرگ و دومین سالگرد صعود نساجی به لیگ برتر را به همه دوستداران نساجی تبریک گفته و از همه دست‌اندرکاران، مربیان و بازیکنان پرتلاش آن تیم دوست‌داشتنی تقدیر می‌نمایم.

باشد که با همت و تلاش مدیران، مربیان و بازیکنان نساجی و با حمایت شما هواداران پرشور و شمار، کام مردم مازندران را در ادامه راه، شیرین‌تر و شاهد استمرار موفقیت در فوتبال باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز