تقی اکبرنژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی‌گیران جوان فرصت تجربه‌اندوزی به دست آوردند/ می‌توانیم از تعویق المپیک بهترین استفاده را ببریم

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۷:۴۷:۱۷
کد خبر: ۹۹۴۹۳۵
کشتی‌گیران جوان فرصت تجربه‌اندوزی به دست آوردند/ می‌توانیم از تعویق المپیک بهترین استفاده را ببریم
کارشناس کشتی کشور گفت: برگزاری المپیک در تاریخ 2020 این فرصت را برای مسئولین جدید فدراسیون ایران کاهش می‌داد اما حالا یک سال دیگر به این زمان افزوده شده است پس می‌توان امیدوار شد که این تعویق خیلی به ضرر ورزش اول ایران نشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تقی اکبرنژاد، کارشناس کشتی، درباره تعویق یکساله المپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: مسئله تعویق المپیک را از چند جهت می‌توان بررسی کرد. اگر وضعیت کشتی ایران را در نظر بگیریم برای تعدادی از ملی‌پوشان پا به سن گذاشته بد شد چون باید این آمادگی را تا سال بعد حفظ کنند اما برای جوان‌ترها خوب شد چون فرصت تجربه اندوزی و آزمون خطا پیدا کردند. اگر بخواهیم در نگاه کلی بررسی کنیم باید بگویم فدراسیون ایران چون اخیرا دچار تغییر و تحولات شد نیاز به زمان دارد.

او اضافه کرد: اکثرا تغییر و تحولات پس از یک رویداد مهم رخ می‌دهد و مسئولین جدید برای رویداد بعدی چهار سال زمان دارند ولی برگزاری المپیک در تاریخ 2020 این فرصت را برای مسئولین جدید فدراسیون کاهش می‌داد اما حالا یک سال دیگر به این زمان افزوده شده، پس می‌توان امیدوار شد این تعویق خیلی به ضرر ورزش اول ایران نشد.

اکبرنژاد در پایان درباره راهکار پیشنهادی برای حفظ انگیزه کشتی‌گیران گفت: ورزشکار قبل از انگیزه، تعیین هدف اهمیت دارد بنابراین کشتی‌گیری که برای مدال المپیک تلاش می‌کند شک نکنید با این هدف می‌خوابد، با این هدف بیدار می‌شود، با این هدف تمرین می‌کند و ... پس جای نگرانی برای از دست دادن انگیزه وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز