پیشنهاد مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ:

خرید بازیکن خارجی را ممنوع کنید!

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۶:۴۸
کد خبر: ۹۹۵۱۶۶
خرید بازیکن خارجی را ممنوع کنید!
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیشنهاد کرد تا زمان بهبود وضعیت اقتصادی کشور، خرید بازیکن خارجی ممنوع شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزش و به‌خصوص فوتبال ایران طی سال‌های گذشته با مشکلات اقتصادی فراوانی روبه‌رو بوده و با عنایت به تعدد شکایات مربیان و بازیکنان خارجی در فیفا (که اغلب نیز با شکست حقوقی باشگاه‌های ایرانی همراه بوده) شاید بهتر باشد با یک تصمیم واحد از ورشکستگی کامل این رشته جذاب در چند سال آینده جلوگیری کنیم.

وی افزود: پیشنهاد من این است که باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات به جای قانون خرید ۷ بازیکن بتوانند ۱۰ بازیکن جذب کنند و در مقابل تا زمانی که شرایط اقتصادی در فوتبال به حالت سوددهی یا حداقل عادی نرسیده، باشگاه‌های فوتبال از جذب بازیکن خارجی منع شوند. با این کار علاوه بر اینکه از نیروی انسانی داخل کشور استفاده می‌شود و می‌توان به استعدادهای فوتبال کشور بها داد، ارز زیادی نیز از کشور خارج نشده و این همه مشکل هم برای پرداخت مطالبات خارجی‌ها برای باشگاه‌ها (به‌خصوص در این ایام تحریم‌های ظالمانه) درست نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: می‌پذیرم که حضور بازیکنان خارجی با کیفیت، سطح فنی بازی‌های لیگ را بالا می‌برد اما وقتی باشگاه‌ها و خود فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات آنها وارد پرونده‌های حقوقی درازمدت می‌شوند، پیشنهاد جذب بازیکنان داخلی بیشتر و رهایی از مشکلات پرداخت دستمزد خارجی‌ها می‌تواند راهکاری مناسب برای باشگاه‌ها و مدیران باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز