ترین‌های ورزشی هفته؛

حسرت بزرگ سپاهان/ درگذشت پیشکسوت بسکتبال/ کرونا، تکلیف قهرمان را مشخص کرد

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۵:۳۹:۲۳
کد خبر: ۹۹۵۲۴۹
حسرت بزرگ سپاهان/ درگذشت پیشکسوت بسکتبال/ کرونا، تکلیف قهرمان را مشخص کرد
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تیم وزنه برداری بازار بزرگ تهران

به دلیل وجود بیماری کرونا در ایران، شرایط برگزاری هفته چهارم (هفته آخر) لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور مهیا نبود. بر همین اساس با توجه به موافقت همه باشگاه‌های شرکت کننده مبنی بر اتمام این مسابقات، نتیجه تا پایان هفته سوم برای معرفی تیم قهرمان در نظر گرفته شد و تیم وزنه برداری بازار بزرگ ایران به قهرمانی رسید. تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ملی حفاری اهواز در رده های دوم و سوم شدند. سرمربیگری این تیم برعهده بهداد سلیمی است.

بازنده هفته: سپاهان

کمیته استیناف بالاخره پس از گذشته چند هفته رای خود را درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، صادر کرد که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود سرخ‌پوشان تهرانی به پایان رسید. تیم پرسپولیس برای این دیدار بیش از نیم ساعت در زمین چمن ورزشگاه نقش جهان حضور داشت و تیم داوری و مسئولان برگزاری نیز حضور یافتند اما حریف در زمان مقرر در زمین حاضر نشد. سپاهانی‌ها پس از یک ساعت به ورزشگاه آمده و اعلام کردند که آماده بازی هستند ولی تیم داوری و بازیکنان پرسپولیس از ورزشگاه خارج شدند.

شخصیت هفته: عمو صلبی

ابوالفضل صلبی ملقب به عمو صلبی پیشکسوت بسکتبال در هفته ای که سپری شد دعوت حق را لبیک گفت. عمو صلبی متولد 1303 و در سال 1330 عضو تیم ملی بسکتبال بود. او تنها یادگار تیم ملی بسکتبال اعزامی به المپیک 1948 لندن به شمار می‌رفت.

نقد هفته: فدراسیون فوتبال

آندره‌آ استراماچونی پس از گذشت حدود 6 ماه از حضور 4 ماهه‌اش در فوتبال ایران و باشگاه استقلال، همچنان گزینه ایران را از ذهن خود پاک نکرده و گفته می‌شود با این مربی ایتالیایی برای قبول هدایت تیم ملی تماس‌هایی برقرار شده است. این در شرایطی است که دراگان اسکوچیچ به تازگی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته اما شیوع ویروس کرونا باعث شده او حتی در یک بازی هم روی نیمکت تیم ملی ننشیند. شنیده شد سباستین لتو، دستیار استراماچونی، در زمان حضور در استقلال با یکی از نزدیکان خود در تهران تماس گرفت و سوال‌هایی در مورد تیم ملی و شرایط مالی فدراسیون از وی پرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز