با پی‌گیری مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان؛

شکایت هیات فوتبال استان تهران از پاتوسی رد شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۸:۱۶
کد خبر: ۹۹۵۲۹۸
شکایت هیات فوتبال استان تهران از پاتوسی رد شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، دعوی هیات فوتبال استان تهران درخصوص آیاندا پاتوسی را مردود دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، دعوی هیات فوتبال استان تهران درخصوص آیاندا پاتوسی را مردود دانست. در این پرونده که درخصوص حقوق ناشی از خروج از استان آیاندا پاتوسی به مبلغ ۸۵ میلیون ریال است، هیات فوتبال استان تهران اظهار کرده که بابت هزینه خروج از استان از این بازیکن که در فصل ۹۸-۹۷ در عضویت باشگاه استقلال تهران بوده و از این باشگاه جدا شده، بستانکار است.

عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان نیز در نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت تاکید کرد طبق مقررات بازیکنان خارجی که ایران را ترک کرده و به لیگ خارجی منتقل شدند، نیاز به پرداخت هزینه خروج از استان ندارند.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون با بررسی کلیه جوانب، رای خود را بر اساس مفاد بخشنامه ۲۹/۲۸۴/۹۶/۲۶۱ مورخ ۹۶/۳/۷ مبنی بر مردود و غیرقابل رسیدگی بودن دعوی هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد.

گفتنی است آیاندا پاتوسی در نیم‌ فصل از تیم بنی‌یاس امارات به فولاد خوزستان پیوست. این هافبک آفریقایی تاکنون در چهار بازی برای فولاد به میدان رفته و دوگل به ثمر رسانده است.

نظر شما