حسن جهانشیر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مالکان بخش خصوصی حوزه ورزش در جهت بخشیدن اجاره‌‌بها همکاری کردند/ اقدامات ما در استان همدان برای مقابله با کرونا کارساز بود

۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۲:۰۷
کد خبر: ۹۹۵۳۹۱
مالکان بخش خصوصی حوزه ورزش در جهت بخشیدن اجاره‌‌بها همکاری کردند/ اقدامات ما در استان همدان برای مقابله با کرونا کارساز بود
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در حوزه سازماندهی اماکن ورزشی با همکاری نهادهای مربوطه همه اماکن ورزشی ضدعفونی شدند و طبق بخش نامه‌ای که دریافت شده بود در ادامه همه اماکن اعم از خصوصی و دولتی نیز تعطیل شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، درباره اقدامات این مجموعه برای پیشگیری از ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: همزمان با هشدار ستاد مبارزه با ویروس کرونا و بخشنامه‌ای که وزارت ورزش و جوانان در جهت مقابله با این ویروس منحوس به استان‌ها ابلاغ کردند جلساتی را در استان همدان با حضور روسای بخش‌های مختلف تشکیل دادیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم.

او اضافه کرد: خوشبختانه با عزم و اراده مسئولین و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد قبل از هر چیز اقدامات خوبی مانند راه اندازی مسابقات مختلف، پویش‌های متفاوت مانند ورزش در خانه، خاطره‌نویسی و ... را اجرا کردیم که خوشبختانه با استقال خوبی هم همراه شد. در ادامه در حوزه سازماندهی اماکن ورزشی با همکاری نهادهای مربوطه تمامی اماکن ورزشی ضدعفونی شدند و طبق بخشنامه‌ای که دریافت شده بود در ادامه همه اماکن اعم از خصوصی و دولتی نیز تعطیل شدند.

جهانشیر در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت به هر جهت با تعطیلی اماکن ورزشی که اکثرا هم به صورت خصوصی اداره می‌شوند و اکثریت هم با مشکلات مالی مواجه شدند که برای بخش دولتی همانطور که وزارت ورزش و جوانن اعلام کرد همه اجاره بهای آنها بخشیده شد. خوشبختانه در بخش خصوصی هم مالک باشگاه‌ها به صورت خود جوش اقدام به بخشیدن اجاره بها کردند.

نظر شما