بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی سر مزار پدرش رفته بود/ حسینی، آینده دروازه‌بانی استقلال و ایران است/ به عشق هواداران می‌جنگیم

۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۲:۰۹
کد خبر: ۹۹۵۸۱۶
مجیدی سر مزار پدرش رفته بود/ حسینی، آینده دروازه‌بانی استقلال و ایران است/ به عشق هواداران می‌جنگیم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ما بخواهیم بهترین دروازه بان لیگ در سال گذشته و لیگ نوزدهم را انتخاب کنیم سید حسین حسینی در صدر قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد غلامپور پیشکسوت فوتبال ایران و مربی تیم فوتبال استقلال پیرامون ادامه رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: در این‌باره صحبت‌های بسیار زیادی صورت گرفته و بخش زیادی از جامعه درگیر این موضوع است. هنوز هم معتقدم مسابقات باید زمانی آغاز شود که مسئولان بهداشت کشور و مسئولان برگزاری فوتبال ضمانت سلامت بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل اجرایی را بدهند.

وی در ادامه افزود: در بسیاری از کشورهای اروپایی بازی‌ها به صورت کامل لغو شده و همه نیز بر این موضوع تاکید داریم  سلامتی و جان انسان ها بسیار مهم تر از کسب یک جام است.

غلامپور درباره در پاسخ به این سوال که در چند وقت اخیر پیرامون برترین دروازه بان های ایران صحبت های زیادی مطرح  شده اما کمتر  به نام حسین حسینی دروازه بان این تیم اشاره شده است، گفت: اگر ما بخواهیم بهترین دروازه بان لیگ در سال گذشته و لیگ نوزدهم را انتخاب کنیم سید حسین حسینی درصدر قرار دارد و بهتر است افرادی که در این باره نظر کارشناسی می‌دهند ابتدا آمار و ارقام را چک کنند و بعد در این باره نظر بدهند.

سنگربان پیشین تیم ملی در پاسخ به این سوال که به نظرش سه دروازه بان برتر ایران در حال حاضر کدام بازیکنان هستند، اظهار کرد: با احترام به همه بازیکنان فوتبال ایران به نظر من سید حسین حسینی، علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند به ترتیب سه دروازه‌بان نخست ایران هستند. حسینی در طول لیگ نوزدهم سیوهای بسیار زیادی داشت و از لحاظ سیو کردن و واکنش‌های تاثیرگذار برترین بازیکن بوده است. حسینی آینده دروازه‌بانی استقلال و ایران است و در آینده با حفظ همین روند، درخشش  و تاثیر گذاری خودش را بیشتر از قبل ثابت خواهد کرد.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که او پیش از این گفته بود که پرسپولیسی‌ها معرفت به خرج دهند تا بازی سپاهان تکرار شود و حالا که کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را طرح کرده در این باره چه نظری دارد، عنوان کرد: بنده همان موقع هم گفتم به نظر من رای نهایی این پرونده 3 بر صفر خواهد بود و البته آن جمله نیز مربوط به آن زمان بود و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئولان چه تصمیمی درباره ادامه مسابقات می‌گیرند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه برخی معتقدند استقلال باید تمرکز خود را روی قهرمانی در جام حذفی متمرکز کند، تصریح کرد: از همین جا به هواداران استقلال قول می‌دهم، اگر مسئولان فدراسیون و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام کنند استقلال برای کسب بهترین نتیجه و برترین جایگاه در لیگ تلاش خود را خواهد کرد. برای ما جام حذفی به همین شکل است و بهتر است ابتدا اجازه دهیم و منتظر بمانیم تا تصمیم نهایی در این باره اتخاذ شود و بعد صحبت کنیم.

غلامپور در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون شایعاتی که درباره به هم خوردن جلسه مدیرعامل استقلال و فرهاد مجیدی در فضای مجازی مطرح شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی در این باره شیطنت کردند، واقعیت این است که فرهاد مجیدی از قبل قرار بود برای حضور بر سر مزار پدرش به شمال برود. متاسف هستم برای افرادی که در این باره ندانسته حرف می‌زنند. در این که باشگاه استقلال و بازیکنان مشکلات مالی دارند، شکی نیست. همین موضوع شیوع کرونا بر روی همه چیز تاثیر گذاشته و در این وضعیت بازیکنان و کادر فنی با توجه به دریافت های کمتر نسبت به قرارداد در تنگنا هستند و امیدوارم این مشکل زودتر حل شود. کادر فنی و بازیکنان هیچ مشکلی با مدیریت باشگاه ندارند و ما هر زمان  قرار باشد در جلسه ای شرکت کنیم، بی تردید به آن جلسه خواهیم رفت و هواداران بدانند کادر فنی و بازیکنان با تعصب و غیرتی مثال‌زدنی برای شادی آنها در لیگ نوزدهم تلاش خود را برای خوشحالی و شادی هواداران انجام داده اند و در صورت ادامه هم همان گونه خواهند بود.

نظر شما