محمدرضا پوریا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

باید ورزش را از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون‌ها دنبال کنیم/ نگاه ویژه‌ای به راه‌اندازی پویش خانه پویا داشتیم

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۱:۲۷:۴۱
کد خبر: ۹۹۵۹۵۳
باید ورزش را از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون‌ها دنبال کنیم/ نگاه ویژه‌ای به راه‌اندازی پویش خانه پویا داشتیم
رییس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: نگاه همه اعضا بر این اساس بود که حتما پویش خانه پویا بدمینتون را راه‌اندازی کنیم تا علاقمندان به این رشته از برنامه‌های خود دور نمانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون بدمینتون، در خصوص پویش خانه پویا این فدراسیون طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: برنامه‌ریزی کردیم تا در ایامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا افراد در منزل خود هستند، بتوانند یک سری حرکات ورزشی را انجام دهند. ضمن اینکه فدراسیون بدمینتون در ارزیابی بخش ورزش همگانی، جزو فدراسیون‌های برتر این زمینه معرفی شد. برنامه‌ریزی ما بر اساس این بود که بتوانیم همگام باشیم با وزارت ورزش و جوانان که همیشه نگاهی ویژه‌ای در حوزه‌ها دارد و پیش قدم بوده است. وزارت ورزش در این بخش تلاش‌های زیادی داشته، مخصوصا دکتر احمدی، معاونت ورزش همگانی که بسیار پیگیر برنامه‌های ما هستند.

وی افزود: باید ورزش را از طریق فضای مجازی و کانال‌های رسمی فدراسیون‌ها دنبال کنیم. بر همین اساس از جامعه بدمینتون خواستیم تا عکس و فیلمی از فعالیت‌های تمرینی خود در منزل برای ما ارسال کنند و آن‌ها را روی سایت و کانال فدراسیون قرار بدهیم. این برنامه مورد استقبال جامعه ورزشی، خصوصا بدمینتون قرار گرفت.

پوریا اظهار کرد: در گروه همگانی فدراسیون، حاجی‌زاده مسئولیت هماهنگی این برنامه را برعهده داشت. هفته قبل افشین ملایی، مدیرکل ورزش همگانی تقدیر و تشکر ویژه‌ای را از اعضای فدراسیون بدمینتون داشت که در این راستا تلاش کردند. با وجود این که طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، هر روز فقط  یک سوم کادر فدراسیون در دفتر حضور داشتند، جلسات مجازی را برگزار کردیم تا بتوانیم برنامه‌های خود را پیش ببریم. نگاه همه اعضا براین اساس بود که حتما پویش خانه پویا بدمینتون را راه‌اندازی کنیم تا علاقمندان به این رشته از برنامه‌های خود دور نمانند.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: بازیکنان ملی در این راستا تلاش زیادی کردند و حتی در ماه مبارک رمضان، برنامه‌ای داشتیم تا ملی‌پوشان بانوان و آقایان با حضور در مناطق محروم، کمک‌هایی را اهدا کنند. برای حرکت در راستای گسترش ورزش همگانی، مقداری از بودجه را به این مسئله اختصاص دادیم. پس از این که وزارت ورزش بخشنامه‌ای ابلاغ کردند که نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشیم، از هیات‌های استانی خواستیم در حد توان در این امر نیکو شرکت کنند.

نظر شما