ناصر رسولی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دلیل عدم حضور تیم ملی اهداف پروازی ما در رنکینگ، شرکت نکردن در جام جهانی است/ خدمتی به عنوان ورزشکار اصلی اعزام نشد

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۴:۱۴
کد خبر: ۹۹۵۹۷۱
دلیل عدم حضور تیم ملی اهداف پروازی ما در رنکینگ، شرکت نکردن در جام جهانی است/ خدمتی به عنوان ورزشکار اصلی اعزام نشد
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی گفت: تنها دلیل عدم حضور اعضا تیم ملی اهداف پروازی ما در رنکینگ جهانی همین است که در جام جهانی شرکت نکرده بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر رسولی، مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی، در خصوص عدم حضور اعضا تیم ملی اهداف پروازی در رنکینگ جهانی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: مسابقاتی که دارای رنکینگ بین‌المللی هستند، شمال رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی جهان می‌ شود که زیر نظر فدارسیون جهانی برگزار می‌شود. با توجه به این که ورزشکاران برخی از رشته‌ های ما در این رویداها حضور نداشتند، قطعا امتیاز لازم را نگرفتند و به همین دلیل در رنکینگ جهانی نزول پیدا کردند.

وی افزود: به عنوان مثال نجمه خدمتی در دومین تورنمنت سال 2019 موفق به کسب سهمیه المپیک شد، به همین دلیل خواستیم فرصت را به تیراندازان دیگر کشورمان بدهیم تا بتوانند در آن ماده سهمیه‌های بیشتری کسب کنند. خدمتی را به عنوان ورزشکار اصلی اعزام نکردیم و او هم در رنکینگ جهانی با نزول مواجه شد.

رسولی عنوان کرد: هرچقدر ورزشکاران در رقابت‌های جام‌جهانی بیشتر حضور داشته باشند، می‌ توانند در رنکینگ جهانی جایگاه‌های بهتری به دست بیاورند. تنها دلیل عدم حضور اعضا تیم ملی اهداف پروازی ما در رنکینگ جهانی همین است که در جام جهانی شرکت نکرده بودند.

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: در سال گذشته 5 دوره مسابقات جام جهانی اهداف پروازی برگزار شد که تیم ملی با تعداد محدودی فقط در دو دوره این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. ورزشکاران ما فقط در مسابقات امارات و فنلاند حاضر شدند و در سه رویداد دیگر شرکت نکرده بودند، به همین دلیل در رنکینگ جهانی سقوط کردند. این رنکینگ یک فرمولی است که فدراسیون جهانی تنظیم کرده تا جایگاه ورزشکاران مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز