حسین شایان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازگشت ارزنده را به فال نیک می‌گیرم/ حدادی تمرینات خود را از سر گرفته است

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۱:۱۴:۴۵
کد خبر: ۹۹۶۵۶۹
بازگشت ارزنده را به فال نیک می‌گیرم/ حدادی تمرینات خود را از سر گرفته است
دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: الان صحبت کردن در این رابطه که آیا ارزنده موفق به ثبت رکورد ورودی المپیک توکیو می‌شود یا خیر، بسیار زود است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا؛ حسین شایان، دبیر فدراسیون دوومیدانی در خصوص بازگشت محمد ارزنده رکوردار پرش طول کشورمان به عرصه ورزش قهرمانی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در حال حاضر زود است که بخواهیم قضاوت کنیم، به هر حال محمد ارزنده جزو قهرمانان پرش طول ایران است که سابقه حضور در دوره بازی‌های المپیک دارد و رکورددار این رشته در کشور است. ارزنده یکی از ورزشکاران بسیار ارزشمند فدراسیون دوومیدانی است. من به شخصه بازگشت او را به فال نیک می‌گیرم چون ارزنده از سرمایه‌های ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: الان صحبت کردن در این رابطه که آیا او موفق به ثبت رکورد ورودی المپیک توکیو می‌شود یا خیر، بسیار زود است. طبق آخرین برنامه‌های اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی دوومیدانی، از ابتدای تیر ماه 99 تا 20 تیر ماه، ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک فرصت دارند.

شایان اظهار کرد: ارزنده باید ابتدا تمریناتش را از سر بگیرد و انشاالله اگر بتواند امسال رکورد خود را حدودا به 7/60 برساند، می‌توانیم امیدوارم باشیم که با پشت سر گذاشتن یک فصل بدنسازی مناسب می‌تواند سال آینده سهمیه المپیک توکیو را کسب کند. اگر هم نتواند خودش را در این شرایط قرار دهد، وضعیت سخت خواهد شد، بازهم نمی‌گویم که غیرممکن است چون امکان هرچیزی در ورزش وجود دارد، از جمله کسب رکورد ورودی المپیک توسط محمد ارزنده. در کل اگر رکورد امسال خود را به رکورد ورودی نزدیک کند، می‌توانیم امیدوارتر باشیم‌. من الان نمی‌توانم قضاوت کنم چون از رکورد فعلی و شرایط آمادگی جسمانی او اطلاعی ندارم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی در رابطه با وضعیت سلامتی احسان حدادی گفت: از دوره بیماری حدادی او را ندادیم اما تا جایی که اطلاع دارم، تمرینات آمادگی جسمانی خود را از سر گرفته است، همچنین زیر نظر اردیبهشت پزشک فدراسیون و رییس کمیته پزشکی تمرینات سبکی را انجام می‌دهد. حتما طبق نظر مربیش کم‌کم فشار تمرینات خود را بیشتر می‌کند. انشاالله حدادی بتواند تا پایان امسال پرتاب‌هایی بالای 65 متر داشته باشد تا برای المپیک آماده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز