امیرحسین بیات در گفتگو با خبرگزاری برنا:

۹۹ درصد قهرمانی ما مسجل است/ با تمام وجود از دروازه پرسپولیس حراست می‌کنم/ هنوز حافظه کوتاه مدتم مشکل دارد

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۸:۰۶:۲۰
کد خبر: ۹۹۶۶۰۲
۹۹ درصد قهرمانی ما مسجل است/ با تمام وجود از دروازه پرسپولیس حراست می‌کنم/ هنوز حافظه کوتاه مدتم مشکل دارد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من اگر مسابقات برگزار شود بسیار بهتر است ولی اگر هم برگزار نشود مانند فرانسه، پرسپولیس را باید قهرمان اعلام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیرحسین (سجاد) بیات، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس، پیرامون آخرین وضعیت مصدومیتش که در سال گذشته به دلیل ضربه به سرش در یک بازی دوستانه  به وجود آمده بود و او حافظه اش را از دست داده بود، به خبرنگار برنا گفت: خدا را شکر می‌کنم که در حال حاضر وضعیت بهتری دارم. دوران درمان را طی کرده‌ام و خیلی بهتر شده‌ام. اما هنوز هم حافظه کوتاه مدتم دچار مشکلاتی می‌شود. یکسری حواس پرتی و فراموشی در این زمینه وجود دارد که پزشکان معتقدند با گذشت زمان این وضعیت نیز بهتر خواهد شد.

بیات پیرامون آخرین وضعیت تمرینی‌اش و در پاسخ به این سوال که نظرش درباره برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر چیست و آیا ترجیح می‌دهد این مسابقات ماننده فرانسه تعطیل و یا مسابقات برگزار شود؟ اظهار کرد: در این مدت طبق برنامه‌ای که مربیان داده بودند ما تمرینات خود را انجام دادیم و به نظر من اگر مسابقات برگزار شود بسیار بهتر است ولی اگر هم برگزار نشود مانند فرانسه، پرسپولیس را باید قهرمان اعلام کنند. قهرمانی ما مسجل است اما ما دوست داریم درون زمین با قدرت و اقتدار چهارمین قهرمانی را برای هواداران پرشور پرسپولیس رقم بزنیم. به هر حال منتظر تصمیم مسوولان بهداشتی کشور هستیم و امیدوارم تصمیم اتخاذ شود که تیمی دچار ضرر نشود.

امیر حسین بیات

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با رفتن بیرانوند بسیاری علاوه بر رادوشوویچ به دنبال حضور دروازه‌بان دیگری در پرسپولیس هستند و  آیا این موضوع به لحاظ روحی و روانی روی او تاثیر منفی دارد یا خیر؟ تصریح کرد: من انگیزه بسیار بالایی برای نشان دادن خودم دارم و خیلی دوست دارم بتوانم اعتماد آقایان گل‌محمدی و  فنایی را جلب کنم. برای ارتقاء سطح فنی خودم تمام تلاشم را انجام می‌دهم و اگر روزی مربیان به من اعتماد کنند و مرا در چارچوب قرار دادند با تمام وجودم  از دروازه پرسپولیس حراست می‌کنم و افتخار بزرگی است که درون دروازه تیم محبوبت قرار بگیری.

بیات در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: باید تشکر کنم از بسیاری از بزرگان که محبت کردند و در این مدت احوالپرس من بودند و اینکه امیدوارم هرچه زودتر کرونا از کشور ما و از جهان محو شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز