مهران تیشه‌گران در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهیم اردوهای تیم ملی را از خرداد آغاز کنیم/ امسال مسابقات زیادی را پیش رو داریم

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۴:۳۵
کد خبر: ۹۹۶۶۱۳
می‌خواهیم اردوهای تیم ملی را از خرداد آغاز کنیم/ امسال مسابقات زیادی را پیش رو داریم
رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: امسال مسابقات زیادی در رشته‌های مختلف خواهیم داشت و تیم‌ها اعزام می‌شوند.

به گزازش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، در خصوص روند کاری فدراسیون در پی شیوع ویروس کرونا طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: با توجه به این که ما امسال 11 رویداد بین‌المللی داشتیم، از سال گذشته شروع به برگزاری اردوهای ملی، آخرین اردو تیم ملی در رشته‌های جودو و والیبال برگزار شد که برای حضور در مسابقات جهانی که قرار بود از 26 فروردین به میزبانی فرانسه برگزار شود، آماده می‌شدند. همچنین در خرداد ماه رقابت‌های بین المللی والیبال در ایتالیا، تنیس روی میز در اتریش، تیراندازی در سوئیس و کشتی در ترکیه را پیش رو داشتیم. باتوجه به این که مسابقات جودو و والیبال نزدیک بود، فقط اردو این دو رشته را پیش از اسفند برگزار کردیم. متاسفانه باتوجه به شیوع ویروس کرونا نتوانستیم برنامه‌های خود را ادامه دهیم.

وی افزود: ما انجمن‌ها، مربیان و کادر فنی‌ها را ملزم کردیم تا در طول این مدت، در هر رشته با نفرات خودشان به صورت تک تک و جداگانه با ورزشکاران در ارتباط باشند. حتی می‌توانم بگوئیم جزو فدراسیون‌های برتر در پویشی بودیم که وزارت ورزش در این دوران راه‌اندازی کرد. ورزشکاران ویدئویی از تمرینات خود برای ما می‌فرستادند و ما این فیلم‌ها را در کانال رسمی فدراسیون انتشار می‌دادیم.

تیشه‌گران اظهار کرد: ورزشکاران ما در حال حاضر فعال هستند، طبق برنامه‌ریزی که کردیم حدود 6 مسابقه دیگر در رشته‌های دوومیدانی، فوتبال، شطرنج، تکواندو و کاراته در تیر ماه پیش رو داریم که هنوز لغو نشده است. بر این اساس به تمام ورزشکاران اعلام کردیم تا حتما با هماهنگی مربیان خود تمرینات‌شان را ادامه دهند و به صورت انفرادی در منزل یا محیطی خلوت فعالیت داشته باشند تا ان‌شاءالله هرچه زودتر شرایط عادی شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: قطعا امسال مسابقات زیادی در رشته‌های مختلف خواهیم داشت و تیم‌ها اعزام می‌شوند. قرار بر این است که بازی‌های آسیایی که در آبان برگزار نشد را نیز آبان ماه امسال در پیش داریم. باید آمادگی حضور در این رویداد را داشته باشیم، چون تا به حال خبری از لغو این تورنمنت از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده است. هر زمان که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اجازه دهد، ما اردوها را از خرداد ماه شروع می‌کنیم تا برای رقابت‌های فوق آماده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز