رحیم یوسفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گل‌محمدی مربی باهوشی است/ بهتر است قهرمان در زمین مسابقه مشخص شود/ اعتراض به برخی رای‌ها بی‌انصافی است

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۴:۴۴
کد خبر: ۹۹۷۰۳۶
گل‌محمدی مربی باهوشی است/ بهتر است قهرمان در زمین مسابقه مشخص شود/ اعتراض به برخی رای‌ها بی‌انصافی است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر با بهتر شدن اوضاع می‌شود بازی‌ها را برگزار کرد بهتر است که این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم یوسفی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به هر جهت وضعیتی است که پیش آمده و باید با آن کنار آمد. البته باید دید تصمیم گیرنده‌ها در این شرایط چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد. اگر با بهتر شدن اوضاع می‌شود بازی‌ها را برگزار کرد بهتر است که این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهیم و یا اگر می‌خواهند قهرمان را مشخص کنند طبیعی است که هر تیمی الان امتیاز بیشتری را دارد باید به عنوان قهرمان معرفی کنند.

او در خصوص اعتراض سپاهان نسبت به رای استیناف گفت: نمی‌خواهیم سپاهان را تخریب کنیم و خودمان را بالا بکشیم اما واقعیت این است که سپاهان به هیچ عنوان کار حرفه‌ای را انجام نداد و حالا نمی‌دانیم به چه چیز معترض است.

یوسفی در مورد حضور گل‌محمدی در پرسپولیس توضیح داد:  گل‌محمدی مربی بزرگ و باهوشی است و سال‌ها پیش نیز با هم همبازی هم بودیم. آرزوی موفقیت دارم امیدوارم که در کنار پرسپولیس موفقیت‌های خوبی را از او شاهد باشیم.

نظر شما