محمد دامادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر برای تصویب قانون حق پخش تلاش زیادی کرد/ والیبال به جایگاهی رسیده که با سرمربی ایرانی بتواند به موفقیت برسد

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۱:۵۵:۴۲
کد خبر: ۹۹۷۱۰۳
سلطانی‌فر برای تصویب قانون حق پخش تلاش زیادی کرد/ والیبال به جایگاهی رسیده که با سرمربی ایرانی بتواند به موفقیت برسد
نمایندگی مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره تصویب این قانون که البته عدد آن در حال حاضر ۷۰ به ۳۰ است، وزیر ورزش و جوانان به شخصه تلاش و پیگیری‌های بسیار زیادی انجام داد و باید بابت تصویب این قانون از سلطانی‌فر تشکر کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، پیرامون موضوع ادامه رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: تعطیلی مسابقات به دلیل ویروس منحوس کرونا باعث شده است که برخی مباحث بسیار پیچیده شود. البته در این‌باره باید به این نکته اشاره کنم که لیگ از مسابقات المپیک مهمتر نیست که این مسابقات هم به تعویق افتاد و بی‌تردید باید رقابت‌ها به زمانی از سر گرفته شود که ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در این باره تصمیم گیری کند. مشخص است که تیم ها برای آمادگی نیاز به زمان خاصی دارند و در این باره بهتر است اجازه دهیم  مسئولان درباره آن تصمیم گیری کنند.

 فراکسیون ورزش در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تصویب قانون حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: درباره تصویب این قانون که البته عدد آن در حال حاضر ۷۰ به ۳۰ است، وزیر ورزش و جوانان به شخصه تلاش و پیگیری‌های بسیار زیادی انجام داد و باید بابت تصویب این قانون از سلطانی‌فر تشکر کنم، اگرچه می‌دانم خواست او انجام نشد، ولی او برای گرفتن حق ورزش درباره درباره بحث حق پخش تلاش بسیار زیادی کرد.

رئیس کمیته والیبال مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه به نظرش سرمربی آینده تیم ملی والیبال باید ایرانی باشد یا خارجی تصریح کرد: خوشبختانه والیبال ایران به جایگاهی رسیده است که درحال حاضر و در سطح جهانی ما در میان رتبه‌های بالای دنیا قرار داریم و بسیاری از مربیان داخلی توانمندی اداره و هدایت تیم ملی را دارند والیبال ایران در حال حاضر مانند کارخانه‌ای شده است که علاوه بر تولید بازیکن مربی نیز پرورش می‌دهد و آنها می‌توانند با تیم ملی به موفقیت برسند.

نظر شما