علی دادگر:

آذربایجان غربی می‌تواند به قطب قهرمان پروری تبدیل شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۲:۰۹
کد خبر: ۹۹۷۴۴۸
آذربایجان غربی می‌تواند به قطب قهرمان پروری تبدیل شود
علی دادگر لزوم توجه به باشگاه ها را امری مهم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در استان آذربایجان غربی وجود دارد می تواند با حمایت از باشگاه و تیم های استان به قطب قهرمان پروری تبدیل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر در جلسه ویدیو کنفرانس با استان آذربایجان غربی اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی با وجود ویروس کرونا در جهت رفع تهدیدها، با برنامه های منظم برای ملی پوشان به صورت دور تمرینی به عنوان فدراسیون پیشرو، گام های موثری را برداشته است.
رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: استان آذربایجان توان و پتانسیل بالایی در پرورش قهرمانان دارد که با کمی توجه می تواند تیراندازانی با استعداد همراه با مدال جهانی و المپیک داشته باشد.

دادگر با تاکید بر ظرفیت های هیات تیراندازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به همجواری این استان به کشورهایی همچون ترکیه می توان زمینه ارتباطات را از نظربرگزاری مسابقات دوستانه، دوره های آموزشی و ..... تقویت کرد. در این راه فدراسیون حمایت ویژه ای خواهد کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: با کمک نظام مهندسی استان و حضور فعال در المپیاد استعدادهای برتر کشور، به رشد این ورزش کمک کنید.

لازم به ذکر است جلسه ویدیو کنفرانس با استان آذربایجان غربی صبح امروز 15 اردیبهشت ماه با حضور علی دادگر رییس، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان و رضا ملک محمدی دبیرفدراسیون تیراندازی با کیومرث پور ایراندوست مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، حبیب اله قربانی رییس هیات و منصور حسینی نایب رییس آقایان، ناهید جانعلی پور نایب رییس بانوان و رحیم آهوپای دبیر این این استان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز