کرونا، درس بزرگ خداوند به مردم بود؛

اردلان: صندوق حمایت از پیشکسوتان نقطه امیدی برای قهرمانان در دوران فعالیت و بعد از آن در دوران بازنشستگی است

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۶:۳۰
کد خبر: ۹۹۷۷۳۷
اردلان: صندوق حمایت از پیشکسوتان نقطه امیدی برای قهرمانان در دوران فعالیت و بعد از آن در دوران بازنشستگی است
پیشکسوت بوکس ضمن قدردانی از دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق جهت اقدامات سازنده برای پیشکسوتان و قهرمانان گفت: بابت انتخاب افرادی که در این مجموعه خدمت می‌کنند و همچنین خدماتی که به پیشکسوتان و قهرمانان ارائه می‌شود واقعا به ایشان تبریک می‌گویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همایون اردلان، پیشکسوت و سرپرست تیم ملی بزرگسالان بوکس کشور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان اظهار کرد: کرونا درس بزرگی از جانب خداوند برای بشر است. این ویروس که با میکروسکوپ قابل مشاهده و به شکل کره زمین است، نشان داد که برای به یادآوردن خیلی از مسائل به انسان فقط به جنگ‌های بزرگ و خونریزی، توپ و تانک نیاز نیست. این ویروس به بشر زیاده خواه امروز نشان داد که دربرابرش فقیر و غنی یکی هستند و انسان‌هایی با ثروت ماورایی هم نمی‌توانند در برابر این ویروس ایمن باشند. چه بهتر که در این شرایط قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم و برای آرامش زمین، به یکدیگر بیشتر نیکی کنیم و خیر برسانیم.

اردلان در ادامه درباره اهمیت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: صندوق بسیار محل موثر و جایگاه امنی است و نقطه امیدی برای قهرمانان در دوران فعالیت و بعد از آن در دوران بازنشستگی است. صندوق در حد توان از گروه‌های هدفش حمایت می کند ولی بی شک با اختیار داشتن بودجه بیشتر این روند بهتر می‌شود.

وی همچنین گفت: ممنونم که به فکر پیشکسوتان هستید، گاهی حتی یک تلفن ساده هم یک روشنایی در دل آنان ایجاد می‌کند. اینکه فراموش نشده‌اند و هنوز هم زنده و قهرمان هستند. سال گذشته مراسم‌های بسیار خوبی از طرف صندوق برگزار شد که امید را در دل آنان زنده کرد و روحیه بخش همگی شد.

اردلان ادامه داد: یکی از کارهای خوب صندوق عیادت و دیدار با پیشکسوتان است این یک دلگرمی برای خود ورزشکار و حتی خانواده‌اش است و این حس غرور را در ان ها ایجاد می کند که کسانی به یادشان هستند و فراموششان نکرده اند.

سرپرست تیم ملی بزرگسالان بوکس کشور گفت: واقعا در انتخاب افرادی که در مجموعه صندوق کار می‌کنند دقت می‌شود به‌دلیل اینکه بنده همیشه بهترین و حرفه‌ای‌ترین برخورد‌ها را از آنان دیده‌ام؛ ازین بابت از دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق واقعا تشکر می‌کنم.

نظر شما