با رعایت پروتکل بهداشتی؛

نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۳:۰۴
کد خبر: ۹۹۷۸۲۷
نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی برگزار شد
نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی در محل کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل بهداشتی و حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نهمین نشست کمیسیون توریسم ورزشی به منظور تحلیل شرایط موجود و تاثیرکرونا بر ورزش و گردشگری ایران و جهان و همچنین بررسی راهکارهای مناسب در شرایط کرونا و پساکرونا در حوزه ورزش و گردشگری برگزار شد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در این باره و بیان نقطه نظرات گونانگون و بررسی جوانب امر،مصوبات زیر مورد تایید قرار گرفت.

- کارگاه های تخصصی در حوزه گردشگری با حضور کارشناس مجرب در حوزه ورزش و گردشگری به صورت زنده برگزار و از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار ورزشکاران علاقمند قرار گیرد.

- اعلام فراخوان جهت شناسایی موسسات و مجموعه های فعال در حوزه گردشگری جهت شناسایی و تهیه جامعه آماری برای ارائه به علاقمندان در سایت کمیته به منظور استفاده از ظرفیت های موجود و بهره برداری در زمان پایان کرونا.

- تهیه کلیپ مستند با متن وموسیقی مناسب به صورت دو زبانه و معرفی جاذبه های توریسم ورزشی کشور به منظور ارائه آن به علاقمندان و همچنین توزیع و اهداء آن به ورزشکاران دیگر کشورها جهت آگاهی و استفاده از ظرفیت های موجود گردشگری ورزشی کشور.

- شناسایی تور لیدرهای فعال در حوزه گردشگری ورزشی و تهیه جامعه آماری و همچنین به اشتراک گذاشتن و استفاده از توانمندی ها و دانش آن در این حوزه.

- تهیه گزارش های علمی و پژوهشی مستند توسط اعضای محترم کمیسیون همچنین به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه های اطلاع رسانی کمیته ملی المپیک.

- تهیه بروشور کمیسیون و چاپ و توزیع جهت استفاده علاقمندان و معرفی کمیسیون به جامعه ورزش کشور جهت استفاده بهینه از ظرفیت های آن.

- تهیه تقویم سالیانه کلیه رویدادها و گردشگری ورزشی به صورت فصلی، استانی، محلی و ارائه آن به صورت یک مجلد به جامعه جهت استفاده علاقمندان و گسترش صنعت گردشگری ورزشی.

- استفاده از شرایط کرونا به عنوان یک فرصت برای صنعت گردشگری ورزشی با توجه به تاثیر آن بر جامعه برای برگشت به شرایط عادی پسا کرونا با توجه به اوقات فراغت پیش آمده برای کلیه آحاد جامعه و علاقمندی آنان به پیگیری مباحث ورزشی و گردشگری ورزشی به عنوان یک محرک در پسا کرونا می تواند تاثیر بسزایی در نشاط جامعه و صنعت گردشگری داشته باشد.

- بررسی و اعلام پروتکل های بهداشتی در خصوص جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در زمان استفاده از فعالیت های ورزشی در حوزه های گردشگری مانند کوهنوردی، کوهپیمایی و غیره و اطلاع رسانی به عموم مردم.

- پیگیری و اخذ گزارش همایش دو جزیره قشم از کاوه صادقی عضو محترم کمیسیون جهت تهیه و ارسال به کمیته ملی المپیک.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز